Heeft iemand ervaring met de €49,- secretbox van Blokker?

• Een vriendin van mij is over 2 weken jarig. En ik wil haar de secretbox van de Blokker als cadeau geven. Ik heb nog nooit een secretbox gekocht en ik zou willen weten of iemand van jullie daar ervaring mee heeft.

Ik wil bijvoorbeeld weten of jullie tevreden waren met de producten die erin zaten en of het verstandig is om te geven aan iemand die geen kinderen heeft. Het is een secretbox en ik snap dat het een verrassing is. Maar ik ben bang dat er spullen tussen zitten voor kleine kinderen of dingen waar ze niks aan heeft. Er staat bij dat de waarde van de producten €200 is. bij de eerste recentie staat al dat ze twijfelen aan de waarde van €200 en zaten er veel oude producten in. Maar dat is slechts de ervaring van 1 persoon.

Ik twijfel of ik het als cadeau wil geven daarom vraag ik of jullie ervaring hebben met een secretbox.

De link http://www.blokker.nl/nl/blknl/uit-de-folder-3/uit-de-folder-3/secretbox

• Unboxing Secretbox van Blokker 2016

90vhpbB.png

Het zijn dus voornamelijk keukengerei. Is die vriendin een keukenprinses en kookt ze graag, dan is het een prima cadeau waar ze blij mee zal zijn.

• Ik denk dat je haar beter een uitgekozen cadeau kunt geven wat bij haar past dan de gok nemen en hopen dat er iets bij zit wat ze leuk vind.

Ik denk dat ik voor mezelf wel zo’n box ga bestellen.