Graag jullie ervaring met erectiestoornis/problemen!

• Ik heb mij hier wat ingelezen, en vond het dan maar normaal mijn ervaring te delen. Ik heb niet echt een erectieprobleem, ben sportief en heb een normaal seksleven, maar als ik bij een raam ga bij de doublet of in een huis (meestal in duitsland) kom ik meestal snel klaar. Ik zou best een 2e keer kunnen, maar mijn hele gevoel is dan gewoon weg of de sfeer is veranderd door de ejaculatie. Had laatst contact met een kennis van me en die had me doorverbonden naar een site waar ze erectiepillen verkocht en was toch benieuwd (ik had het nog nooit gebruikt) Ik weet niet meer of het 10 of 12 euro voor een strip was, viel wel mee dus, en had ook korting door de aanbieding erop… Een tijdje geleden dan om te testen een brokje afgebroken van de pil… Kon wel zeggen dat dit zo z’n effect had want m’n piemel was nog steeds stijf na de 1e keer dus besloot ik een 2e keer erachter aan te plakken! Het gewenste effect was daar nog niet dus besloot ik om een aantal dagen erna de volgende test uit te voeren en heb toen maar een heel pilletje genomen… Ik kan je vertellen dat dit zo zo’n effect had want het eerder genoemde meisje viel bijna flauw van genot, de combinatie van de stijfheid van mijn piemel en het gehijg van haar waarbij ik verschillende standjes aannam langer dan 5 minuten per standje in standje maximaal plus de passie die vrij kwam tijdens de seks heeft mij echt een super ervaring gebracht! Ik had zelf de strips van kamagra gekocht en later ook nog tadalafil uitgeprobeerd maar gaven eigenlijk hetzelfde gewenste effect… 
    Je loopt niet de hele tijd met een stijve, maar hij reageert onmiddellijk op prikkels. De site waar ik dit had gevonden was volgens mij […] en is dus echt een aanrader van mij als je met dezelfde problemen kampt…

Ik hoor graag jullie ervaring(en) hieronder!

mvg bart

• Is dit gewoon hele slimme sluik reclame?

• Admin

@Chaussettes zegt in Graag jullie ervaring met erectiestoornis/problemen!:

Is dit gewoon hele slimme sluik reclame?

Zo slim is het niet. Want als je na het innemen van de pillen gaat twijfelen aan de website waar je ze besteld hebt dan lijkt dat mij een ernstige bijwerking.

Uit voorzorg maar even het linkje weg gehaald want stel je voor dat het voor ernstig hersenletsel zorgt dan weten KEEN-ers hun wachtwoord straks niet meer.

• Ik krijg gewoon overal een stijve, zal dat ook als probleem rekenen :p

Log in to reply