Stel jezelf (nog eens) voor

• Dus ik ben redelijk nieuw (, sinds gisteren) en vroeg me af wie er nog allemaal actief is hier op keen?
    Waarom stellen we ons zelf niet aan elkaar voor alsof de site nog maar net open is? :D

Mijn naam is Robbe, ik ben Belg take it or leave it. Mensen van vroeger op Zikle/Flubby/Glybe/Whear/Y-chat/enzv kennen me misschien nog onder de naam…: Robbe :) Nothing’s changed, enkel heette ik toen ‘rdesign’ ofzoiets. Zijn er hier nog mensen van deze oeroude prehistorische communities?
    In ieder geval nieuwe start, mijn hobby’s zijn zoveel dat ik er niet aan begin ze op te noemen en mijn interesses zijn alles wat jou interesseert :) Mijn beroep is Web Developer en ik ben 23 jaar. Verder ben ik enorm enthousiast om jullie te leren kennen.

• Hallo! Ik was heey321 op y-chat enzo, lang geleden. Keen heeft wel een beetje zijn tijd gehad volgens mij, maar leuk om weer een nieuw gezicht (of oud en vertrouwd) te zien

• Hey hey ok alright tof! Wel op Y-chat heb ik niet veel tijd gespendeerd vroeger, maar wel af en toe eens langs geweest :)
    Tsjah ik vreesde er al voor , maar het is nooit te laat en leven kan altijd terug komen xD Altans dat hoop ik toch :p

• Hey jou herken ik nog wel, ik was vroeger ook best actief op Zikle. Nadat Melanie me voor de zoveelste keer voor saus had geband ben ik onder de naam ‘Steve’ verder gegaan en me voorgedaan als jongen, en het hielp zowaar :’) Heb eerlijk gezegd geen idee meer hoe ik daarvoor heette. Op Y heette ik Skinbitten.

Ik ben 26 jaar inmiddels, ben net gestopt met de studie Communicatie en ga over 2 weken toelating doen op de kunstacademie. Ben gek op grafisch ontwerpen, graffiti, treinen en verlaten gebouwen.

En nu jij, wat zijn jouw échte interesses?

• Admin

Ik ben Marcel op Zikle had ik verschillende namen.

Spaanderplaat
    RudeRemoval
    Eye
    AliensAteMyBabysitter
    NoobieDesigns

• @snoetie Ja ik ken jou ook nog wel denk ik, was jij diegene die graag zeep maakte? xd
    Mijn echte interesses? Gohh… euhmn dat varieert gewoon :) Maar ik lees graag (de laatste tijd) , zou graag weer longboarden, game af en toe en daarbuiten af en toe eens uitgaan. Treinen heb ik een hekel aan gekregen sinds m’n laatste werk (was iedere dag 2u30m op de trein zitten). Verlaten gebouwen hebben wij hier ook af en toe wel eens gekraakt :D

• @KEEN Oh nee … JIJ … pfff … wel hallo (niet omdat het moet) dan maar.

Log in to reply