Femdom bespreekbaar maken met goede vriendin?

• Is het een goed idee om femdom verslaving te bespreken met een goede vriendin? Of kun je dat beter laten? We kennen elkaar nu al ongeveer +/- 10 jaar. Alleen de laatste jaren hiervan zien we elkaar nauwelijks meer.

• Admin

Geen idee wat femdom is (ik gok iets met cosplay ofzo) maar met goede vriendinnen zou je in principe alles moeten kunnen bespreken. Kan dit niet, dan zal ze daarin geen interesse hebben in dat onderwerp en zal je er niet echt met haar over kunnen praten. Maar een poging wagen kan altijd, daar zijn jullie immers vriendinnen voor toch :)

• Femdom is vrouwelijke dominantie. Het is verre van cosplay. Het is dus zo dat ik het opwindend vindt om te dienen. Ik ben een man trouwens.

• welke gesprekken heb je normaal gesproken met die vriendin? Heb je het over erotische onderwerpen?

• Eigenlijk gewoon normale gesprekken. Ik heb nog nooit diepgaande gesprekken gehad over seks. Aan de ene kant ben ik toch wel benieuwd hoe ze hier op gaat reageren, maar aan de andere kant schaam ik me en lijkt het me heel erg eng en spannend. Wetende, dat ze wellicht niet meer met me om wil gaan, omdat dit zo ineens heel erg raar voor haar over kan komen en ze zich er geen raad mee weet, waardoor ze mij heel “raar” kan gaan vinden denk ik.

Log in to reply