Tandpijn (de ergste pijn die er bestaat)

• Admin

godverdomme, slaap ik eindelijk goed, besluit mijn tandvlees ineens te gaan kloppen als een malle. Mijn tandvlees klopt nog harder en vaker dan de gasten die bij Samson en Gert ‘‘waar de bel het nooit doet’’ over de vloer komen. Het onprettige maar uiterst pijnlijke gevoel is vanmorgen langzaam naar mijn hoofd gegaan en nu doet zo’n beetje alles tussen kaak en kop pijn. Ik voel me nou net een flipperkast, waarbij elke bumper een pijnprikkel is.

Straks om 11 uur krijg ik van de tandarts een telefoontje of het vandaag lukt om er even heen te gaan. (mijn eigen tandarts is met vakantie en moet naar een tandarts in Horst (logica-0).

Ik ben geen voorstander van pijnstillers, maar heb gisteravond en vanmorgen een paracetamol gepakt omdat ik kapot ging van de pijn.

Niet zo blij deze man.

• Blogger

Kan ik me voorstellen. Misschien een ontsteking onder je tandvlees die getriggerd is? Waarschijnlijk krijg je antibiotica en ibuprofen en mag je daar een paar weken van genieten

• Admin

@snoetie ze hebben mijn bek verdoofd en alles schoon gemaakt. Had een of andere infectie achter mijn tandvlees zitten.

Ff goed schoon laten maken, appelmiddel en iboprufen en klaar, over 2 weken mag ik weer.

• beterschap

• Blogger

@keen zegt in Tandpijn (de ergste pijn die er bestaat):

@snoetie ze hebben mijn bek verdoofd en alles schoon gemaakt. Had een of andere infectie achter mijn tandvlees zitten.

Ff goed schoon laten maken, appelmiddel en iboprufen en klaar, over 2 weken mag ik weer.

Aahhh dat is kut. Ik had dat een tijd geleden ook (nog steeds maar het doet geen zeer meer, behalve dat ik een beetje pus richel) en kreeg toen zo’n mondspoeling mee. Heb jij die ook?

Hetzelfde maar dan anders