Heimwee

• Hoi, ik wil iets met jullie delen. Ik heb heel erg veel heimwee naar vroeger. Ik was gelukkig getrouwd en 2 kinderen. Nu heb ik niets meer, gescheiden, mijn kinderen kwijt geraakt die wonen bij papa en mijn huis kwijt geraakt. Nu wil ik heel graag naar de tijd toen we nog met vieren gelukkig waren. We woonden mooi, helaas is dat allemaal weg nu. Ik huil vaak om mijn kinderen, ik mis ze zo heel erg veel. Ik hoop steeds dat ze langs komen en zeggen: ‘kom mama, we gaan naar huis.’

Een hele droevige Fuzzy

• Admin

Wat is er gebeurd dan, waarom zie je je kinderen niet meer?

Vroeger was idd alles beter, maar ik denk dat dat hetzelfde is als het gras wat bij de buren groener blijkt te zijn.

Mag ik vragen waar je nu woont dan? Woon je terug bij je ouders oid?

• Ik ben ziek geworden in 2015 maar in 2013 zijn de kinderen al weg gegaan. Ik weet nog steeds niet waarom, omdat ik boos werd is verteld door de kinderen tegen anderen. Maar ik ben een hele goede zorgzame moeder en boos worden op dat wat mij gelukkig maakt is wel het laatste wat ik zou doen. Ik mis ze heel erg veel en houdt heel veel van ze. Mijn ouders zijn dood anders zou ik idd daar wonen. Ik woon nu bij beschermd wonen, we zijn wel op zoek naar een nieuwe woning voor mij, dat is goed nieuws.
    Ja misschien romantiseer ik teveel over vroeger en ja je hebt waarschijnlijk gelijk dat het gras groener is aan de overkant. Toch mis ik zelfs mijn ex als vriend niet als relatie. Bedankt voor je reactie, ik heb het nodig de tranen stromen over mijn wangen nu, doen ze trouwens vaak. Ik ben ook zo alleen en eenzaam.

• @fuzzy Kun je de band met je kinderen herstellen? Wat heb je geprobeert om in contact te komen (of blijven) met je kinderen?

• Hoi stijlvol, op dit moment zijn we het contact met de kinderen aan het herstellen, gelukkig wel. Maar het gaat onder begeleiding en langzaam. Ik heb contact gehouden in 2013, 2014 en 2015. Maar het werd langs hun kant steeds minder, kwamen 2 keer per jaar om hun spullen op te halen, meer niet. Eind 2015 tijdens mijn opname heb ik het contact verbroken omdat ik boos was dat ze mij verlaten hadden. Spijt heb ik nu, gelukkig wilde hun wel contact. Maar ik kan niet begrijpen dat ze een goede zorgzame moeder alleen laten. Je kan veel bedenken wat er in je leven kan gebeuren, maar dat mijn kinderen weg zouden gaan had ik nooit verwacht. Zonder hun voel ik me waardeloos en leeg.

Log in to reply