One night stand met negerin

• Ik heb een one night stand gehad met een negerin. Ik ken haar van school en ik vind haar echt lekker en het is voor herhaling vatbaar.

Alleen denkt zij hier niet zo over, ze zegt dat het eenmalig was en dat ik het snel weer moet vergeten. Ze wilde een keer met een blanke het bed in duiken en het was maar eenmalig.

Wat kan ik doen om nog een keer met haar het bed in te duiken want het was lekker met haar en ze is goed in bed.

Groet,

• Nou, niet. En beter zeg je ook geen negerin meer, het is niet zo dat ze van Mars komt en totaal anders is en voelt

Groetjes, een verzuurde kut

• Zou kunnen dat ze niet onder de indruk was, zeg dr dat je veel aan je kop had stress idc. Geef niet teveel van jezelf bloot laat haar praten ga drinken en kom er op terug

• zegt in One night stand met negerin:

Ze wilde een keer met een blanke het bed in duiken en het was maar eenmalig.

Je hoeft geen genie te zijn om te zien dat het antwoord al door jezelf geschreven is :’)

• Ik had laatst ook een dikke negerin als one night stand in een huis ontmoet waar een feestje was waar ik wel vaker orgies doe en organiseer met mijn partner ( ook een dikke negerin ) gelukkig had ik super kamagra op zodat ik 6 uur lang kon blijven rammen, ze miste niks want mn pik leek wel op die van een neger ik had dit pilletje via […] en tot slot heb ik nog wat vieze dingen gedaan met haar en geplast was lekker hoor groetjes bart

• Admin

Gast zegt in One night stand met negerin:

Ik had laatst ook een dikke negerin als one night stand in een huis ontmoet waar een feestje was waar ik wel vaker orgies doe en organiseer met mijn partner ( ook een dikke negerin ) gelukkig had ik super kamagra op zodat ik 6 uur lang kon blijven rammen, ze miste niks want mn pik leek wel op die van een neger ik had dit pilletje via […] en tot slot heb ik nog wat vieze dingen gedaan met haar en geplast was lekker hoor groetjes bart

Pilletjes waarvan je pik op die van een neger gaat lijken klinkt niet erg positief.

Maar even het linkje weggehaald om te voorkomen dat we straks klachten krijgen van blanke jongemannen met negerpikken.

• Ik heb ooit eens gekust met een negerin (een vriendin van m’n andere negerin vriendin die uiteindelijk dochter was van de vriendin van m’n pa op dit moment… wel haar vriendin…). Was allemaal heel leuk enzo tot ze opeens samen wou zijn met mij en iedere dag kwam aanbellen om te vragen of ik thuis was. Was niet echt m’n type dus heb dat even laten uitdoven xD

One night stands met negerinnen heb ik nog niet gehad xD(, maar dat zit er misschien wel aan te komen :p)

Aanmelden om te reageren