Sociaal ongemakkelijk totdat iemand anders hulp nodig heeft

• Mijn onzekerheid/ongemakkelijkheid heeft een loophole dat wanneer iemand anders net zo, of meer dan mijzelf, zich ongemakkelijk voelt ik ineens het wel durf.

Ik zou voor mezelf geen mayonaise durven vragen maar zodra een van mijn vrienden het nodig heeft sta ik zo op :p

• Hier nog 1 hoor, join the club

We zouden eens samen uit eten moeten gaan om eens sociaal ongemakkelijk te gaan doen

• @snoetie zegt in Sociaal ongemakkelijk totdat iemand anders hulp nodig heeft:

Hier nog 1 hoor, join the club

We zouden eens samen uit eten moeten gaan om eens sociaal ongemakkelijk te gaan doen

Krijgen we wel een hoop voor elkaar zo.

• Admin

Ik voel me niet ongemakkelijk ofzo, maar ik vraag meestal als ik drinken ga halen ofzo of ik voor iemand anders ook iets uit de koelkast moet halen.

Ik voel me ook heel snel thuis bij iemand, ik kan vaak al veel zelf pakken en bij anderen zelfs andere mensen drinken aanbieden 😋

• Ik zelf ben juist heel makkelijk, lekker open. Voel me ook snel “thuis” bij andere ofzo. Ik ben daar zelf niet altijd blij mee omdat het juist mensen die zich ongemakkelijk voelen, kan afschrikken.
    Mijn vriend daarin tegen heeft dit minder. Hij is juist de relaxte van ons beide totdat hij in ander gezelschap is. Hij noemt zichzelf wat sociaal onhandig.

Log in to reply