GMTRY-Collectie

• Saint Studio staat erom bekend om de vele facetten van minimalisme in design te verkennen, altijd vooruitstrevend en met nieuwe perspectieven voor hun aanlokkelijke selectie van items. Het Braziliaanse merk brengt de GMTRY-collectie voort; een typisch interieurontwerpelement door een samenwerking met architect Francesca Trubbianelli. Een bedrieglijk eenvoudige maar zeer effectieve kijk op de monochromatische kunst.

Het doel achter de collectie is zo rechttoe rechtaan mogelijk - om de eenvoudigste vormen van geometrische vormen te bereiken. Door zwart en wit als enige kleuren te gebruiken is het zowel een viering van de modernistische mijmeringen als een ontkenning van de vele richtingen van de kunststijl - waarbij je je alleen op het minimalisme en de scherpe hoeken richt. Elk kunstwerk biedt een blik in een speling van symmetrie en orde, omdat elk stuk tegelijkertijd samenhangend en onderscheidend voelt.

De reeks van zuivere monochrome meetkunde in capsule-formaat en de vier speelse vormen herinnert eraan hoe bevredigend het is om het minimalisme in elke omgeving te garanderen, ongeacht of de woning een witte kubus is of een kleurrijke en schaamteloze verzameling texturen. De GMTRY-collectie kan gemakkelijk met beide manieren worden gecombineerd.

JgXi9TI.jpg

ljSF9oM.jpg

DBaD6os.jpg

MjdN9kX.jpg

w8pD0HX.jpg

cOrMrCZ.jpg

© Saint Studio

• Admin

Vind het er wel vet uitzien maar voor die prijs haal ik zelf wel een bus witte en zwarte verf en schilder ik een doek.

• Ik vraag me af wat mensen hier zo mooi of speciaal aan vinden? Kan iemand mij dat uitleggen?

• Global Moderators

@bleek zegt in GMTRY-Collectie:

Ik vraag me af wat mensen hier zo mooi of speciaal aan vinden? Kan iemand mij dat uitleggen?

Dat is een beetje bij alle kunst toch?

• 0_1532352793642_KUNST.jpg

10 tellen photoshop
    doe een bod

• @tikatv zegt in GMTRY-Collectie:

0_1532352793642_KUNST.jpg

10 tellen photoshop
    doe een bod

Eén upvote

Hetzelfde maar dan anders