KEEN

KEEN zoekt het uit: Goedkoop een lening afsluiten bij super betrouwbare Facebook gebruikers.

• Goed bezig.

Grappig dat 1,02 x 1500 ook geen 1516,30 is

• Netjes man!

• Snap ook niet dat mensen hier ook in zouden trappen. Eerst geld betalen om geld te mogen lenen?

• heb ze net ook gehad en is echt een lol die oplichter

• Ik kreeg vandaag het bericht via Facebook.

Hallo
    Wij zijn een financiële structuur die leningen aanbiedt van € 2.000 tot € 500.000 aan iedereen die deze met rente kan terugbetalen voor 3%. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de via deze mail: sabrina.coppens12@gmail.com
    Bent u geïnteresseerd in de leningaanbieding?

Na een paar keer over en weer te hebben gemaild moest ik 295 euro betalen voordat ik de lening kon ontvangen.

hallo
    Gefeliciteerd uw bestand is voltooid en u kunt snel profiteren van onze services binnen 72 uur. Nu betaalt u de kosten voor uw bestand. Ik zou graag om u te vertellen dat u de uitzonderlijke kosten van het registreren van uw bestand zal een bedrag van€ 295 . vergeet niet dat het met deze kosten, die de Bestuurder zal het legaliseren van uw contract voor de Rechter om een kopie te zenden aan de Bank voor de validatie van uw transfer. Vervolgens, als u akkoord gaat met de betaling zal willen om ons te informeren, zodat ik kan sturen u de gegevens voor de overdracht van de 295€, zodat u in het bezit te zijn van 2000 € 72 uur.
    Dank

Ik vroeg naar de gegevens en ik kreeg de volgende gegevens waarnaar ik 295 euro moest overmaken.

Naam: DRHOVA
    Voornaam: EVA
    IBAN: SK4211110000008061173008
    SWIFT: UNCRSKBX
    Naam van de bank: UNI CREDIT

Trap er niet in.

Maak NOOIT geld over voor een lening. Ga voor een lening altijd naar een officiële bank toe.

• 0_1533077171481_f425fed6-c06f-47a4-8b0c-e14fb23a7bb2-image.png

Estelle Sonja
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100013943948884

stuurt ook deze berichten over leningen naar facebook gebruikers.

• Bedankt dat je dit online zette, ik kreeg zonet een vriendschapsbericht op Facebook en heb haar fijntjes naar jouw site gestuurd, waarop ze vroeg of ik geïnteresseerd was om geld te lenen, waarop ik haar zei dat ze met haar oplichting elders moest gaan. Haar antwoord: " OK, dank u" Maar ze blijft beleefd :-)

• Weer eentje

u wenst te profiteren van een kredietwaardigheid om uit de patstelling te geraken die de banken veroorzaakt, door uw verzoek om kredieten af ​​te wijzen, u wilt profiteren van een krediet voor de uitvoering van uw projecten, om uw activiteiten uit te voeren; Bouw van uw huizen Huur een huis of appartement; Koop Etc enz. … Krediet - Spaargelden - Wederzijds heeft een aanzienlijk kapitaal dat kan toestaan: 100 EURO … 1000 EURO … 10000 EURO … tot 7.500.000 EURO voor alle mensen die in Financiële behoefte of personen die in de kortst mogelijke tijd een lening wensen. Voor wat betreft de rentetarieven is dit tussen de 2%, afhankelijk van het vereiste bedrag. Neem voor meer informatie contact met ons op: roberducrou@gmail.com
    whatsapp: +33 6 44 68 13 26

NIET INTRAPPEN!

• zegt in KEEN zoekt het uit: Goedkoop een lening afsluiten bij super betrouwbare Facebook gebruikers.:

Weer eentje

u wenst te profiteren van een kredietwaardigheid om uit de patstelling te geraken die de banken veroorzaakt, door uw verzoek om kredieten af ​​te wijzen, u wilt profiteren van een krediet voor de uitvoering van uw projecten, om uw activiteiten uit te voeren; Bouw van uw huizen Huur een huis of appartement; Koop Etc enz. … Krediet - Spaargelden - Wederzijds heeft een aanzienlijk kapitaal dat kan toestaan: 100 EURO … 1000 EURO … 10000 EURO … tot 7.500.000 EURO voor alle mensen die in Financiële behoefte of personen die in de kortst mogelijke tijd een lening wensen. Voor wat betreft de rentetarieven is dit tussen de 2%, afhankelijk van het vereiste bedrag. Neem voor meer informatie contact met ons op: roberducrou@gmail.com
    whatsapp: +33 6 44 68 13 26

NIET INTRAPPEN!

Is dit account
    https://www.facebook.com/franck.loie

• Heb je een lening nodig om rekeningen te betalen? Of voor uw bedrijf, zo ja
    Stuur een e-mail naar [mailadres verwijderd] en vul deze informatie in.
    registreer uw naam in onze database.

(1) Uw naam:
    (2) Het bedrag dat nodig is als lening:
    (3) telefoonnummer:
    (4) Lengte:
    (5) Geslacht:
    (6) Land

Aanmelden om te reageren