Vraag voor de madammen: Zitten jullie tijdens het plassen op eenm openbaar toillet?

• Wij kerels hebben het makkelijk, wij halen hem eruit en lozen onze urine. Bij jullie gaat dat niet zo makkelijk omdat jullie in een zittende houding urineren.

Ik vraag me af hoe jullie dit doen op openbare toilletten. Want die zijn (althans bij de kerels) niet altijd even fris. Vooral in uitgaansgelegenheden diep in de nacht zijn de toiletten verre van proper.

Hoe lossen jullie dit op?

• Blogger

Bij madammen ook niet, zo niet viezer. Ik haal er een doekje overheen en ga zitten. Als het echt niet te redden is gewoon er boven hangen.

• Blogger

Bij madammen ook niet, zo niet viezer. Ik haal er een doekje overheen en ga zitten. Als het echt niet te redden is gewoon er boven hangen.

• Admin

Nou, ik ben heel blij met mijn blaas. Als ik niet verschrikkelijk veel wegtank kan ik gewoon wachten tot ik s’avonds thuis kom.

Als het echt op een openbare plek moet, en het is nasty, erboven hangen. Ga het nog niet eens proberen met een papiertje

• Ik ga bijna nooit op de bril zitten. Als de bril heel smerig is ga ik zelfs met mijn voeten op de bril zitten en ga dan plassen. (plast ook veel makkelijker).