Waarom woon jij waar je nu woont?

• In de groepsapp worden soms leuke vragen gezet. Deze vraag werd een uur geleden geplaatst en ik vond het een leuke voor hier op KEEN.

Waarom woon jij waar je nu woont?

• Admin

Ik woon hier omdat ik moest verhuizen naar dit appartement omdat de vorige woning opgeheven werd.

Als het gaat over de woonplaats
    De keuze om in Venray te gaan wonen is omdat ik 13 jaar geleden voor een observatie periode van 6 maanden in een kliniek heb gezeten. Echter is vanuit hier een andere behandeling gestart (ook in Venray) en daardoor heb ik langzaam in Venray contacten opgebouwd waardoor ik besloten heb om in Venray te blijven wonen.

Het naar Venray gaan is geen bewuste keuze geweest, het blijven in Venray wel :).

• Ik was dringend op zoek naar een eigen plek om te wonen, aangezien de band met mijn ouders slecht was. Dit pand was het eerste wat ik kon accepteren. Het is een krot, maar de relatie is nu wel stukken beter.

• Moderator

Ik woon nu nog bij mijn ouders. Zolang ik studeer zijn ze bereid om mij een plekje te verlenen. Relatie gaat wel, kan beter. Maar denk dat het ook beter is zo. Scheelt op t moment ook kosten als ik zo kijk. Nadat ik klaar ben met mijn studie denk ik wel dat ik een huis ga zoeken.

• Admin

Ik had kans op een woning in Venray. Het is mijn thuis geworden, ondertussen uit de eerste woning weg, maar nog steeds in Venray.

Het is groot genoeg dat je alles wat je nodig hebt om je heen zit. Maar klein genoeg om niet te stads aan te voelen.

Beetje hetzelfde als @KEEN , het naar Venray gaan was geen keuze, het blijven wel.

• Ik woon hier omdat mijn ouders besloten hebben hier te gaan wonen.