Morgen naar de dokter

• Admin

Augustus vorig jaar heb ik mijn voet zwaar gekneusd en uit de kom gehad enzo en na een flinke rustperiode was alles weer goed gekomen.

Tot ik afgelopen vrijdagavond met mijn vriendin en wat vrienden ging bowlen. Bij een van de laatste worpen voelde het alsof mijn hak krakte en voelde het ook of ik lichtelijk naar beneden ging (alsof je op een takje trapt wat dan breekt).

Het hele weekend ‘last’ gehad van mijn voet. Het deed geen pijn als ik schoenen aan had, maar zodra ik op sokken of blote voeten liep had ik er wel last van. Na het weekend ben ik gaan zwemmen met stiefdochter en vriendin en na een half uur kreeg ik weer last van mijn hak. In het water had ik er geen last van, maar als ik uit het water ging dan kreeg ik er vet veel last van. Ik kon er op het einde zelfs niet eens meer op staan en moest half hinkelen.

Nou, toen ik maandag terug thuis was meteen de dokter gebeld of ik een deze dagen langs kon komen. Donderdag kwart over 2 heb ik een afspraak.

Ik ben zo bang dat er weer gezeik is met mijn voet/hak/enkel of dat er weer een scheurtje in mijn hak zit dat ik weer een paar weken amper kan lopen of rust moet pakken. Die gedachte maakt me nu niet echt chill.

Ik hoop dat de arts morgen goed nieuws heeft en dat het met een simpel zalfje op te lossen is ofzo, en niet dat ik rust moet houden of weer met krukken moet gaan lopen, want daar heb ik echt geen zin in.

Laat het morgen goed nieuws zijn dokter.

• Sterkte :(

• Moderator

Weet je, het beste is wel om echt een tijdje rustig aan te doen. Vooral al dat heel process. Zodra je niks meer voelt betekend t niet meteen dat t weg/geheelt is. Bij mij was t eens de hamstring die bij mij pijn deed. Leek net gescheurd te zijn (achteraf gelukkig niet) dus nam ik een paar weken rust. Maar nadat ik weer begon te trainen en zij dat ik de afgelopen tijd geen last meer had. De eerste training na wat oefeningen en schieten en ja, helaas het was weer terug bij af. Ik was te snel weer begonnen. En toen kon ik het seizoen niet meer mee doen.

• Admin

@pool zegt in Morgen naar de dokter:

Weet je, het beste is wel om echt een tijdje rustig aan te doen. Vooral al dat heel process. Zodra je niks meer voelt betekend t niet meteen dat t weg/geheelt is. Bij mij was t eens de hamstring die bij mij pijn deed. Leek net gescheurd te zijn (achteraf gelukkig niet) dus nam ik een paar weken rust. Maar nadat ik weer begon te trainen en zij dat ik de afgelopen tijd geen last meer had. De eerste training na wat oefeningen en schieten en ja, helaas het was weer terug bij af. Ik was te snel weer begonnen. En toen kon ik het seizoen niet meer mee doen.

Dit dus.

En sterkte

• Succes en sterkte.

• Admin

Dank jullie wel… ik ga er nu heen

Hetzelfde maar dan anders