Mijn man heeft achter mijn rug om dubbele relatie

• Ik kan de slaap niet vatten. Ben 2,5 jaar getrouwd en heb 1 kind en zwanger van de 2e en kom er vanmorgen achter dat hij al 11 jaar een relatie heeft met een 20 jaar oudere dame (Molukse, ik ben zelf Marokkaans) dus al die tijd ben ik gewoon zijn side chick geweest waar hij mee getrouwd is om halal kids op aarde te zetten en ik wist nergens van. Ik ben in de avond naar haar toe gereden en heb met haar gezeten en ze heeft me alles verteld. Wilde hem face 2 face confronteren maar hij voelde nattigheid en haakte af. Vervolgens heb ik hem door de tel geconfronteerd en werd het eerst ontkennen en daarna lichtelijk toegeven nadat ik heb gezegd dat zij me alles al verteld heeft. Vervolgens zit ik bij haar op de bank en belt hij haar op met een gebroken stem; ik weet het ook niet laat me je dit alsjeblieft morgen uitleggen. Geloof haar niet.

Ik heb de telefoon overgenomen van haar en ben los gegaan en met los bedoel ik echt losser dan los en hij heeft alles toegegeven en boorde mij de grond in. Hij schold me uit voor alles wat slecht is. De vrouw zelf is een topper chapeau voor haar dat ze me thuis heeft ontvangen en alles heeft verteld. Ze draaide rustig een joint terwijl ze haar verhaal deed en ik ondertussen onze Apps/ foto’s/ vakanties/ echo van de baby etc liet zien. Volgens hem was hij al gescheiden van mij althans dat maakte hij haar wijs.

En nu lig ik al uren wakker en weet ik serieus niet hoe dit verder aan te pakken. Scheiden staat als een paal boven water.

Maar hoe verwerk ik dit drama?

• Admin

Dag voor dag bekijken. Eerst deze zooi afronden, en dan weer lekker stappen vooruit zetten.

Het is ok dat je je wat verloren voelt, het is ok als je boos wordt, het is ok als je verdrietig wordt.
    Bekijk het van dag tot dag zolang je het moeilijk vind om je de toekomst voor te stellen.

• Wat een nare situatie lieverd.

Hopelijk komt alles goed en vind je de kracht om voor je kindjes te zorgen. Kinderen gaan boven alles laat ze er niet onder lijden lieverd.

Sterkte.

• Wat een klootzak is die man (binnekort ex-man) van je.

Er staat je heeel veel te wachten bereid je voor. Was scheiden maar zo makkelijk en was je er maar zo snel van af maar je hebt 1 straks 2 prachtige engeltjes van die klootzak.

één ding moet je je in je geheugen graven. Het feit dat hij haar direct opbelt om zijn eige te verdedigen. Dat moet voor levenslange walging zorgen. Als je je daar niet bewust van bent dan zal dit nog 10 jaar door gaan. Direct zijn een man die vreemd gaat, is geen man en geen vader waardig. Zie je zelf ook niet als side chick je bent meer waard dan hem.

• Blogger

Wat een klootzak is die man zeg, bah, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zomaar doet, laat staan dat hij haar opbelt en zegt dat jij de gek bent in deze situatie. Wtf?

Zoals @Wicket al zegt: bekijk het dag voor dag. Het gaat heel zwaar worden, maar het gaat echt slijten. Vraag per direct een scheiding aan en zorg ervoor dat je een veilige situatie creëert voor jou en je kinderen, zodat je kinderen er niet onder lijden en jij kan beginnen met verwerken.

Ik wens je heel veel sterkte.

• Wat een rat man gatver. Zoek rust bij je familie of vrienden en ga zeker scheiden van hem. Daarnaast zou ik er ook voor zorgen dat hij geen contact kan krijgen met je kids want dit is niet hoe een vader hoort te zijn hij verdient ze niet. Ik wens je heel veel succes.