Hoe moet ik mijzelf herpakken?

• Hallo KEEN-ers,

Ik weet niet meer hoe ik mezelf moet herpakken johh. Alles ging goed tot vorige maand. Vriendin is vreemd gegaan met mijn neef. Ik kreeg 2 weken geleden een mailtje dat ik niet was toegelaten op de scholen waar ik me voor heb ingeschreven en ik heb vorige week een bad trip gehad toen ik een joint rookte om even te ontspannen. Deze troep durf ik nu niet meer aan te raken…

Hoe moet ik mezelf herpakken? :sad:

• ePRo5tY.jpg

Geef niet op.
    Wat betreft school het is niet erg om een jaartje rustig uit te kijken naar andere mogelijkheden. Je hebt nu een heel jaar de tijd om uit te zoeken wat je wilt gaan doen.

Bad trip door de wiet heb ik nooit meegemaakt of ervaren bij een ander dus hier kan ik niks over zeggen.

Je ex-vriendin is een slet en je neef had beter moeten weten. Hoe lang hadden jullie een relatie?

ps: share nudes

• @13-de-vrijdagste We hadden 3 jaar en paar maanden.

Ik heb geen nudes van haar.

• 3 jaar relatie en dan vreemd gaan met je neef. Wat is er gebeurd dan?

• Ik zal het even typen. Is wel een heel verhaal maat.

• Neem je tijd

• Ik ben nu bijna 20 jaar en sinds mijn 16e was ik samen met een meisje. Maten van ons noemde ons ook wel het perfecte stelletje. We hadden nooit ruzie, soms een meningsverschil maar dat konden we samen goed oplossen altijd. We hadden dezelfde hobby (fotografie) en we hielden beide van anime. We hebben ons in die 3 jaar nooit weten te vervelen en waren niet alleen voor de buitenwereld het perfecte stel, maar ik kan zeggen dat we ook het perfecte stel waren.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb haar betrapt met mijn neef toen we op vakantie waren in mei. We zijn met een groepje maten naar centerparcs gegaan. 2e dag dat we daar waren gingen we zwemmen. Mijn neef wilde niet omdat hij buikpijn had hij had de avond daarvoor ook niet veel gegeten. Op het allerlaatste moment zei mijn vriendin tegen me (priv¨¦) dat ze haar maandelijkse feestje had en zich niet comfortabel voelde om dan te gaan zwemmen. Ik vroeg aan haar of ik bij haar moest blijven maar ze zei dat dat niet hoefde en dat ze mijn dagje zwemmen niet wilde ontnemen en dat ze rustig de hele middag op bed ging liggen anime kijken. Ik gaf haar toen nog een kus (de laatste kus) en ging met mijn maten mee naar het zwembad.

Toen we bij het zwembad waren zat het mij niet lekker dat ik haar daar alleen heb gelaten. Ik zei tegen mijn maten dat ik terug ging om te kijken hoe het met Luna ging. Ik kwam bij het huisje aan en ging naar binnen. Daar zag ik Luna nog net naakt de slaapcabine inrennen. Ik liep naar binnen en hoorde van de andere kant mijn neef zeggen. ‘Sorry sorry sorry broer; dit is niet wat het lijkt’. Ik draai me om en hij zit op de bank en is zijn boxer aan het aantrekken. Ik liep naar de kamer en daar lag mijn vriendin huilend op bed. Sorry schat… het was maar één keer en nooit meer.

Ik had op die moment geen behoefte om te luisteren naar haar verhaal. Ik zei tegen haar dat ze beste spullen kon pakken en naar huis kon gaan. Ik wil nog met mijn maten 4 dagen vakan tie vieren en nadenken of ik nog verder met je wil. Ze vroeg of ik nog echt na wilde denken en niet dat het uit was. Ik zei ja dat wil ik. Maar ik kan jou niet om me heen hebben nu. Ze belde haar ouders, verzon een smoesje dat ze haar kwamen ophalen. Ik ben terug gegaan naar het zwembad en mijn neef bleef zonder iets te zeggen in het huisje.

In het zwembad besefte ik pas wat er net gebeurde en ik brak. Mijn maten vingen me op en hoorde mijn verhaal aan. Zeiden dat ik gek was als ik nog bij haar wilde blijven na wat ze me aangedaan heeft.

Nadat we weer terug waren in het huisje al mijn moed bij elkaar geraapt en mijn vriendin een belletje gegeven en haar laten weten dat wat ze gedaan heeft echt niet kan en dat de relatie ten einde was.

Dat is het hele verhaal.

• Blogger

Wow dude, da’s heftig. Fuck haar. Ze heeft jouw vertrouwen geschaad, ik vind het terecht dat je niet meer met haar verder wil.

En ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het nu ff niet meer ziet zitten. Laat het verdriet komen en krop het niet op. 3 jaar is niet niks. Het is ook niet erg als je (voor jouw gevoel) na een langere tijd nog steeds verdrietig bent en haar mist, dit is normaal.

Fuck school trouwens. Je bent jong, een jaartje wachten kan echt geen kwaad. Ga in dit tussenjaar werken en sparen voor een langere reis naar het buitenland en leer daar nieuwe mensen kennen. Oh en niet te vergeten jezelf, in zo’n periode leer je zoveel over jezelf en waar je van houdt. Vervolgens maak je volgend schooljaar een nieuwe start, met een nieuwe jij (en zonder haar).

Heel veel sterkte man.