Ben ik aangerand/verkracht?

• Ik heb veel bekenden hier daarom als gast + proxy.

Ik ben 2 weken geleden naar een feestje gegaan en daar heb iets meer gedronken dan dat goed voor me was. Ik weet zeker dat niemand iets in mijn drinken heeft gedaan en dat ik alleen bezopen was.

Ik was daar met een groepje en we gingen allemaal de volgende morgen met de eerste treinen terug naar huis. Een jongen van onze groep zat samen met mij in de laatste trein die langs mijn woonplaats reed.

In deze trein ben ik in slaap gevallen. Ik moest 40 minuten met deze trein reizen en ik viel na 5/10 minuten in slaap. Die jongen zat naast me, maar ik lag met mijn hoofd tegen het raam aan, omdat ik zo altijd in de trein slaap.

Vlak voordat ik moest uitstappen maakte hij me wakker. Ik weet nog dat hij zei dat ik heel vast sliep, omdat hij al 5 minuten mij heen en weer aan het schudden was. Ik stapte uit de trein en ik liep naar huis (10 minuten) ik ging op bed liggen en sliep meteen in.

Ik werd einde van de middag wakker en had veel pijn. Onderin mijn buik en mijn vagina deden pijn. Het is dezelfde pijn die ik voel na de seks. Omdat ik nauw ben daar beneden heb ik na de seks een paar uur last daar beneden. Ook was mijn BH aan de bovenkant kapot. Ik slaap normaal niet met BH aan maar ik vond het vreemd en kan me niet voorstellen dat een BH stuk gaat als je ermee slaapt.

Daarom blijft het maar door mijn hoofd spoken dat die jongen waarmee ik het laatste deel van de terugreis in de trein zat mij heeft betast of met vingers/penis in mij is geweest en mij heeft aangerand en/of verkracht. Het blijkt dat die jongen nuchter was en maar 2 of 3 biertjes gedronken heeft. Hij reageert niet meer op mijn appjes sinds het feestje maar leest ze wel (blauwe vinkjes). Ik merk aan mezelf dat hoe langer het duurt hoe gekker ik me aan het maken ben.

Ik weet nu niet wat ik moet denken of doen. Het is bijna 3 weken geleden gebeurd maar ik heb er nog steeds veel last van. Niet van de pijn maar mijn hoofd blijft ermee bezig en dat vind ik niet fijn.

Wat raden jullie mij aan om te doen en wat kan ik doen?

Postscriptum
    Zet mijn verhaal niet op de facebookpagina van KEEN. Ik weet dat het heel verleidelijk maar doe het aub niet.

• Moderator

Was jij de enigste met deze jongen in de trein? Zelfde coupon? Verder denk ik (omdat t een vriend) is dat deze je niet heeft betast.

Als je t echt echt zeker wil weten. Vgm zitten in treinen camera’s. En je weet precies welke dag t was. Vraag of ze naar dat tijdstip op die dag willen kijken.

Verder valt er bij mij helaas niks binnen wat je nog zou kunnen doen…

• @pool zegt in Ben ik aangerand/verkracht?:

Verder denk ik (omdat t een vriend) is dat deze je niet heeft betast.

Zelfs vrienden dragen tegenwoordig maskers.

• Als je geen drugs hebt gebruikt op het feestje lijkt het mij dat je het wel merkt als iemand je verkracht of probeert te verkrachten in je slaap.

Misschien heb je op het feestje wel iets verkeerds gedronken of heb je een infectie opgelopen.

• Moderator

@stijlvol zegt in Ben ik aangerand/verkracht?:

Zelfs vrienden dragen tegenwoordig maskers.

Klopt zette het al tussen haakjes. Als nog een mening maar zo zie ik het dan.