Onverklaarbare gebeurtenissen

• Naar aanleiding van het bericht van @Pool vroeg ik me af of jullie nog onverklaarbare gebeurtenissen hebben meegemaakt. Denk aan dingen aanvoelen, voorspellen, of misschien wel geesten zien! Zolang het maar echt gebeurde (liefst van jezelf, dat maakt het geloofwaardiger) dingen zijn. En hou het respectvol! Als je hier niet in gelooft hoef je niet te stoken.

TS begint natuurlijk.

• In 2009 was ik aan het klooien met een jongen maar uiteindelijk ging hij er met een ander meisje vandoor, dus ik was pissig en ik verbrak het contact. Een paar weken later voelde ik me ineens heel ongerust. Er was iets met hem! Ik wist alleen niet wat ik met dat gevoel aan moest dus ik negeerde het. Een maandje later hadden we weer contact en ik vroeg of er nog bijzondere dingen gebeurd waren. Hij zei dat hij op die dag en dat tijdstip een overdosis had genomen en dat hij bijna dood ging. Terwijl ik daarvoor niks had gezegd over mijn gevoel!

• Ongeveer 10 jaar terug overleed onze buurvrouw, die een goede band had met ons. Zij kwam toen afscheid nemen van mij. Ik werd wakker van een fel wit licht en toen zag ik haar staan. Ze had een mooie witte jurk aan en ze keek naar me. Ik vond het maar eng en dook terug onder de dekens. Na een paar seconden was het weer weg.

• Ik sliep een keer als junior matroos (ik was 13) op een voormalig koninkrijk schip. Midden in de nacht werd ik wakker van wapperende gordijnen, maar het was windstil en de patrijspoorten (wind- en waterdichte ramen op een schip) waren dicht. Een uur later stonden ineens 2 benen op mijn bed?! Met een bloemetjesjurk aan. Juiiist.

• Ik heb nog veel meer verhalen maar nu zijn jullie aan het woord.

Aanmelden om te reageren