Bestaan beschermengelen echt?

• Ik heb dus het een en andere gelezen over beschermengelen enzo, en daarom is mijn vraag nu; bestaan ze echt?
    En waarom wel/niet?

Ik typ met mijn argumenten wat ik heb gelezen. Wat ik wel en niet moet geloven weet ik niet dus daarom vraag ik het aan jullie. Ik sta aan beide kanten en verdedig ze ook beide!

• Ik geloof er niet in. Als ze zouden bestaan waarom beschermen ze ons dan niet?

• @13-de-vrijdagste Dat doen ze af en toe toch wel hoor, als je aan je bijna dood ervaringen denkt.

• @panthera Waarom is het dan zo vaak fout gegaan en gaan er mensen dood?

• @13-de-vrijdagste Als mensen niet doodgaan dan raakt de wereld overbevolkt. Dus ik denk dat na een bepaalde tijd je beschermengel het niet meer aan kan bij de ene wat sneller dan de andere.

• Er zijn te veel dingen gebeurd in mijn leven waardoor ik het geloof in fabeldieren verloren ben. Ik geloof niet in engelen, goden, demonen, duivels, het paradijs, de hemel en de hel. Dat is allemaal een beetje hetzelfde voor mij.

• @13-de-vrijdagste zegt in Bestaan beschermengelen echt?:

Er zijn te veel dingen gebeurd in mijn leven waardoor ik het geloof in fabeldieren verloren ben. Ik geloof niet in engelen, goden, demonen, duivels, het paradijs, de hemel en de hel. Dat is allemaal een beetje hetzelfde voor mij.

Dit idd. Ben hier veel te nuchter voor.

• Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik wel en niet moet geloven. De ene keer heb ik zoiets van ‘ja, ze zijn er wel degelijk’ maar daarnaast denk ik weer dat het maar schijn en puur toeval is. Ik blijf er benieuwd naar. Mocht zoiets wel echt bestaan ben ik onze engel enorm dankbaar!

• Moderator

Ik ga nu voor iedereen iets schrijven en of je t nou gelooft of niet. Iedereen heeft zijn meningen of die t geloofd. Maar sinds deze meegemaakte gebeurtenis geloof ik wel in het naleven van dode mensen. En de rest.

Mijn story:

Het is voor mij al een heeeeel tijdje terug. Was nog redelijk jong en kwam van de trap af naar de keuken. Mijn moeder had kaarsen op tafel aangestoken. (In Polen was het toen de dag dat de geesten van overledenen 1 dag uit hun graf konden en vervolgens ‘naar de familie toe kunnen’ zoiets) Prima, dus ik was in de keuken en begreep dat t zo’n dag was. (Ik geloofde er toen niet zo echt veel in allemaal dat geesten zooi enzo.) De tv stond aan en op de tv stond ook zo’n kaars. Dus ik loop de woonkamer binnen waar de tv stond. En het eerste waar mijn ogen op landen bij net om de hoek binnenkomst is de tv. Op het zelfde moment dat ik dat allemaal net zie. Zag ik alsof de kaars uit het niet naar voren werd geschoven. (Het glas er om heen etc mee) en PATS. Dat kleine potje met de kaars kapot. Er was geen wind what so ever in de kamer. Niks… Mijn moeder beschuldigde mij al dat ik deze kapot had gemaakt perongeluk. Maar ik zij dat ik überhaupt de kamer niet eens helemaal binnen ben gelopen. Vervolgens dacht ik gelijk aan die dag dat die geesten langs de familie kwamen. Sinds deze gebeurtenis geloof ik dus wel in dit soort dingen. En als je dit gelezen hebt kun je en mag je mij voor gek verklaren. Maar mijn mening zal wss altijd het zelfde blijven.

• Moderator

Ja en buiten dat van wat ik daar mee heb gemaakt. Heb ik heel af en toe dat ik fluister stemmen hoor. En dan kijk ik zo links recht van the fuck!? Want weet niet waar t vandaan komt. Maar van die fluisterstemmen zal wel iets puur met mij te maken hebben in mijn hoofd ofzo haha. (Brain syntax error)

• @pool zegt in Bestaan beschermengelen echt?:

Ik ga nu voor iedereen iets schrijven en of je t nou gelooft of niet. Iedereen heeft zijn meningen of die t geloofd. Maar sinds deze meegemaakte gebeurtenis geloof ik wel in het naleven van dode mensen. En de rest.

Mijn story:

Het is voor mij al een heeeeel tijdje terug. Was nog redelijk jong en kwam van de trap af naar de keuken. Mijn moeder had kaarsen op tafel aangestoken. (In Polen was het toen de dag dat de geesten van overledenen 1 dag uit hun graf konden en vervolgens ‘naar de familie toe kunnen’ zoiets) Prima, dus ik was in de keuken en begreep dat t zo’n dag was. (Ik geloofde er toen niet zo echt veel in allemaal dat geesten zooi enzo.) De tv stond aan en op de tv stond ook zo’n kaars. Dus ik loop de woonkamer binnen waar de tv stond. En het eerste waar mijn ogen op landen bij net om de hoek binnenkomst is de tv. Op het zelfde moment dat ik dat allemaal net zie. Zag ik alsof de kaars uit het niet naar voren werd geschoven. (Het glas er om heen etc mee) en PATS. Dat kleine potje met de kaars kapot. Er was geen wind what so ever in de kamer. Niks… Mijn moeder beschuldigde mij al dat ik deze kapot had gemaakt perongeluk. Maar ik zij dat ik überhaupt de kamer niet eens helemaal binnen ben gelopen. Vervolgens dacht ik gelijk aan die dag dat die geesten langs de familie kwamen. Sinds deze gebeurtenis geloof ik dus wel in dit soort dingen. En als je dit gelezen hebt kun je en mag je mij voor gek verklaren. Maar mijn mening zal wss altijd het zelfde blijven.

Dat soort dingen heb ik ook redelijk vaak meegemaakt en daarom geloof ik in geesten. Maar dingen als engelen en duivels en shit? Noh

Log in to reply