Steeds meer strings raken zoek

• Steeds meer strings van mij raken zoek en ik heb een vermoeden dat het vriendje van mijn zusje ze meeneemt. Hij is ooit ‘betrapt’ met lingerie van mijn zusje in zijn rugzak. Hij zei dat dat er per ongeluk in was gekomen toen hij zijn kleding inpakte.

In het begin dacht ik dat mijn strings ergens lagen. Mijn kamer is niet zo zuiver en er liggen overal kleren en spullen. Maar ik was mijn strings eens gaan zoeken en kreeg er maar 6 van de 15+ gevonden. Het exacte aantal wat ik had weet ik niet maar het zal zitten tussen 15 en 20 stuks.

De enige personen die op de bovenverdieping mogen komen zijn.

• Mijn moeder
    • Mijn zusje
    • Vriendje van mijn zusje
    • Een goede vriendin van mij als ze blijft slapen

Mijn moeder en zusje (die beide niet mijn maat hebben) verdenk ik niet van diefstal. Wie het zou kunnen zijn is mijn goede vriendin of hjet vriendje van mijn zusje. Maar hoe kan ik daarachter komen en wat moet ik dan doen? Zal ik het aan mijn zusje vragen of moet ik het mijn moeder vertellen, ik weet niet wat ik moet doen.

tips?

• Maak het bespreekbaar met je moeder/zusje zodat zij ook kunnen meedenken. Mijn ervaring met strings is dat ze soms opgeslokt worden door de wasmachine. Zo ben ik tientallen strings kwijt geraakt. Ik doe ze daarom altijd in zo’n netje wat ik in de wasmachine kan doen.

• Verbannen

Je schoonbroertje erop aanspreken.

Aanmelden om te reageren