KEEN

Wat is het beste moment om een airco te kopen?

• Met de Nederlandse zomer in aantocht waarbij het de ene dag 17 graden is en de andere dag 35 graden ben ik op zoek naar een mobiele airco. Ik zie ze in alle prijsklassen van 69 euro tot 1.295 euro.

Nou hoeft het geen 3 maanden winter te zijn in mijn woning en slaapkamer maar als ik de tempratuur onder de 22 kan houden in de woon- en slaapkamer dan heb ik daar al vrede mee.

Ik ben ent bij de BCC geweest en daar had ik het idee dat ze mij een veel te duur model (439 euro) wilde aansmeren omdat er allerlei functies op zaten waar ik nog nooit van had gehoort en ik me afvraag of ik ze nodig heb.

Daarom vraag ik hier even voor meer informatie. Heeft iemand ervaring met een bepaald merk en is het een merk wat je anderen kan aanraden?

Ik zit op een appartementje en wil voornamelijk de woonkamer en slaapkamer koelen. De woon en slaapkamer zitten langs elkaar gelijkvloers. Ik heb geen gang en de slaapkamer zit aan de woonkamer vast. Als ik het in mijn appartement 22 graden of koeler kan krijgen dan ben ik meer dan tevreden.

• Rond de 300 zal elke airco wel van dezelfde kwaliteit zijn en daarmee krijg je je appartement wel onder de 22 graden.

Als je er een op het oog hebt drop even een linkje dan kijk ik wel even of het een geode is en of hij elders goedkoper te krijgen is.

• Global Moderators

Airco’s zijn er inderdaad in vele soorten en maten. Maar fatsoenlijke airco’s onder de €300 bestaan in ieder geval niet, of je moet een hele goeie deal vinden. Al helemaal niet voor €69 (dat is een aircooler geen airco)

Welke je moet hebben ligt uiteindelijk aan hoeveel vierkante meters je wilt koelen.

Dus hoe groot is je woonkamer/slaapkamer ?

Aanmelden om te reageren