Ik heb het weer eens grondig verpest

• Blogger

Dus ik zo een ontbijtje halen op het station voor morgen. Doe ik hem in m’n (plastic) tas met de broek die ik morgen aan moet. Kom ik thuis is het bakje gebroken. En het is niet zomaar een ontbijtje, nee het is een bakje met chiapudding. Dat wil zeggen dat mijn broek helemaal onder de chiazaadjes zit en amper schoon te krijgen is omdat alles plakt.

Godgloeiende. En dat is nog niet alles.

Ik kijk in m’n tas, want misschien was er nog wat van dat bakje te redden. Nee. Boos dat ik was. Ik wilde die tas met inhoud en al op het balkon smijten, maar er zat helaas nog een bed tussen waardoor de tas scheurt en de inhoud over mijn hele fucking kamer verspreidt.

Echt. Serieus. Alles. Zit. Eronder. Mijn bed, van kussen tot en met het voeteinde. Heel de vloer. Mijn decolleté. De stoelpoten. De schoonmaakmiddelen die er toevallig nog stonden van eergisteren. De kleding die op de grond lag. Boeken. Snoep. Camera. Alles zit er fucking onder.

En het is ook nog niet eens schoon te krijgen want alles plakt.

Ik heb nu honger en het enige eten wat ik had ligt nu verspreid over mijn slaapkamer.

Wat haat ik mezelf soms 🔪

• Admin

Weet je meid, mijn vader zou zeggen, het is een goed herkenbaar verhaal wat je op een leuke manier door kunt vertellen en een lach op iemands gezicht zet 😀

Maar ik snap dat het op dit moment behoorlijk kut is. Probeer het plakkerige een beetje schoon te maken, stap onder de douche, kleren in de was en de rest is voor morgen.

• Blogger

@keen zegt in Ik heb het weer eens grondig verpest:

Weet je meid, mijn vader zou zeggen, het is een goed herkenbaar verhaal wat je op een leuke manier door kunt vertellen en een lach op iemands gezicht zet 😀

Maar ik snap dat het op dit moment behoorlijk kut is. Probeer het plakkerige een beetje schoon te maken, stap onder de douche, kleren in de was en de rest is voor morgen.

Het gaat inmiddels wel weer hoor. Heb gemerkt dat die dingetjes snel opdrogen, dus laat het nu maar lekker liggen, dan kan ik het morgen zo opvegen. Hoop ik dan :p

• Waarom haat je jezelf? Dit kan iedereen overkomen. Vandaag een beetje opruimen en een nieuw ontbijtje halen voor morgen en dan inhalen.

• Global Moderators

Ik denk dat het door dat chiazaad komt. Wordt je agressief van.

• Global Moderators

@eximius zegt in Ik heb het weer eens grondig verpest:

Ik denk dat het door dat chiazaad komt. Wordt je agressief van.

Chiazaad maakt alles kapot!

• Blogger

@makkers zegt in Ik heb het weer eens grondig verpest:

Waarom haat je jezelf? Dit kan iedereen overkomen. Vandaag een beetje opruimen en een nieuw ontbijtje halen voor morgen en dan inhalen.

Dit overkomt mij niet 1 keer, dit gebeurt wel vaker. :’)

• Verbannen

Dit bericht is verwijderd!