Vulkaanuitbarsting Guatemala

• Heb net op het nieuws gezien dat er een vulkaanuitbarsting is geweest in Guatemala.
    Mijn eerste gedachte was gelijk; dan hadden ze daar maar geen dorp moeten bouwen.

Ik weet dat dat best wel erg is dat ik zo denk. Maar de natuur houd nou eenmaal geen rekening met de mens.

En de mens vermoord ook dieren en maakt de natuur kapot.
    Dus soms denk ik dat dit onze verdiende loon is.

Natuurlijk vind ik het heel erg voor de mensen die overleden zijn en voor de nabestaanden.
    Maar de natuur hou je gewoon niet tegen. Het is gewoon the way of life…

Hoe denken jullie erover?

• @anoniempietie zegt in Vulkaanuitbarsting Guatemala:

Mijn eerste gedachte was gelijk; dan hadden ze daar maar geen dorp moeten bouwen.

Zegt degene die in een land woont dat voor het grootste gedeelte onder zeeniveau ligt en dat met een doorgebroken dijk half onder water staat

• Global Moderators

@sander zegt in Vulkaanuitbarsting Guatemala:

@anoniempietie zegt in Vulkaanuitbarsting Guatemala:

Zegt degene die in een land woont dat voor het grootste gedeelte onder zeeniveau ligt en dat met een doorgebroken dijk half onder water staat

@Sander Daar heb je zeker een punt, al is water iets makkelijker tegen te houden dan lava :P

@Anoniempietie Klopt je hebt een punt, als je niet versast wilt worden door een vulkaan uitbarsting moet je niet naast een vulkaan gaan wonen. Echter is het historisch gezien erg waardevol om dicht bij een vulkaan te wonen omdat de grond super vruchtbaar is.

Voor boeren is vulkaangrond zo’n beetje het beste wat je kunt hebben.

• Dit hebben ze niet zien aankomen.

Log in to reply