KEEN

Poes doodgereden + reactie

• pbWAPF8.png

Wat vinden jullie van de geplaatste reactie op het bericht?

Ik vind dat de man helemaal gelijk heeft.

• Admin

zegt in Poes doodgereden + reactie:

• zegt in Poes doodgereden + reactie:

#meowtoo

• Alsof een kat zoveel schade kan veroorzaken.

Voor beide partijen valt wat te zeggen. Toch blijf ik erbij dat je niet zomaar moet doorrijden als je een dier doodrijdt.

• Admin

@snoetie zegt in Poes doodgereden + reactie:

Alsof een kat zoveel schade kan veroorzaken.

Voor beide partijen valt wat te zeggen. Toch blijf ik erbij dat je niet zomaar moet doorrijden als je een dier doodrijdt.

Er zullen vast katten zijn waar je geen last van hebt. Maar er zijn er ook genoeg die doodleuk je tuin vol schijten en behandelen als hun territorium, totdat je met een tuinslang klaarstaat.

Ik vind dat katten, net als honden, gewoon binnen of aan de lijn moeten.

Ik ruim de schijt van mijn hond op, hij zit binnen of is aan de lijn. Ik zorg ervoor dat niemand wordt lastig gevallen door mijn huisdier.

Als jij je kat buiten in zijn uppie rond laat lopen, kun je dat niet.

• Ben absoluut geen kattenliefhebber (o.a. ook om de reden dat ze roekeloos in het verkeer kunnen zijn), maar als de bestuurder de kat zag en door reed vind ik het niet kunnen, dat vind ik ziekelijk, ik denk ook wel dat dit gebeurd kan zijn gezien de persoon door rijd…als het een ongeluk was dan denk ik sowieso dat die gestopt zou zijn (tenzij er haast was o.i.d.).
    De reactie verder klopt, alleen een beetje gebrek aan empathie…

• @wicket zegt in Poes doodgereden + reactie:

@snoetie zegt in Poes doodgereden + reactie:

Alsof een kat zoveel schade kan veroorzaken.

Er zullen vast katten zijn waar je geen last van hebt. Maar er zijn er ook genoeg die doodleuk je tuin vol schijten en behandelen als hun territorium, totdat je met een tuinslang klaarstaat.

Ik vind dat katten, net als honden, gewoon binnen of aan de lijn moeten.

Ik ruim de schijt van mijn hond op, hij zit binnen of is aan de lijn. Ik zorg ervoor dat niemand wordt lastig gevallen door mijn huisdier.

Als jij je kat buiten in zijn uppie rond laat lopen, kun je dat niet.

Alleen zijn katten andere dieren en zitten ze anders in elkaar. Katten zijn solitair, kunnen zichzelf redden, waar honden dat niet kunnen. Honden moeten begeleid naar buiten omdat zij een leider nodig hebben waar ze naar kunnen luisteren. Zo zitten ze eenmaal in elkaar. Maar zo is dat ook met katten: zij hebben juist die vrijheid nodig en zullen voor altijd die eigenwijze kutbeesten blijven. Alleen een beperkt aantal katten kunnen aan het lijntje, om het zo maar ff te noemen.

(Ik ben trouwens wel het type dat zijn kat het liefst binnen laat, als ik een huis met een tuin zou hebben zou ik er gewoon een ren in bouwen zodat ze naar buiten kunnen maar niet weg kunnen lopen.)

• Katten en honden kun je niet met elkaar vergelijken. Van katten heb je bijna geen last die doen hun behoefte en graven het in. Honden daarintegen schijten waar ze zin hebben en laten het liggen (sommige baasjes ruimen het op).

• @snorkel zegt in Poes doodgereden + reactie:

Katten en honden kun je niet met elkaar vergelijken. Van katten heb je bijna geen last die doen hun behoefte en graven het in. Honden daarintegen schijten waar ze zin hebben en laten het liggen (sommige baasjes ruimen het op).

Dat is ook wel weer extreem. Meeste baasjes ruimen het gewoon op of laten de hond in het gras kakken.

Ik snap ook wel dat mensen katten lastig vinden, want ondanks dat ze het ingraven, doen sommigen dat niet. Of dan ga je lekker tuinieren en zit je vol met je hand in de stront.

Aanmelden om te reageren