Second love

• Ik zie nu steeds vaker de reclame voorbij komen van second love.(voor de mensen die het niet kennen, het is een website voor mensen die al getrouwd zijn maar nog weer opzoek gaan naar een ander liefje of pleziertje)

Ik vind het schandalig dat zoiets gewoon mag, je bent toch niet voor niets getrouwd met iemand?

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Steunen jullie de vrijheid van tegenwoordig? of vind je dit maar onzin en moet je je bij de traditie houden van trouwen?

• Admin

Je hoeft van mij niet te trouwen. Je hoeft voor mij ook niet monogaam te zijn.

Wat ik wel vind is dat je er met je partner samen in moet staan en open over moet zijn naar elkaar toe.

Maar ik denk dat dit heel erg een persoonlijke keuze is.

Trouwens die reclames vind ik wel belachelijk idd. Die gaan er echt over om mensen over te halen stiekem vreemd te gaan, en daar sta ik totaal niet achter.

• Ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant is het natuurlijk absurd dat vreemdgaan op deze manier gepromoot wordt, omdat het je huwelijk echt kapot kan maken en eventuele kinderen daar ook gewoon veel last van kunnen hebben. Het is aan de andere kant ook zo dat er waarschijnlijk veel huwelijken zijn waarbij dat ene avontuurtje in de zoveel tijd met een ander ervoor zorgt dat het gebrek aan spanning met je eigen partner niet tot een scheiding leidt.

Ik vind vreemdgaan zelf echt heel laag en kan mensen die dat doen ook echt verachten, maar ik denk niet dat zo’n site verboden moet worden. Mensen die daardoor in de verleiding komen, zouden het in mijn ogen dan toch wel doen, ook als die site niet zou bestaan.

• Tja, blijkbaar is er wel genoeg vraag naar, anders zou die site niet bestaan.