Joling verwacht burgeroorlog in Nederland "Land wordt overgenomen door buitenlanders"

• AMSTERDAM - Gerard Joling denkt dat er “binnen nu en drie jaar een burgeroorlog uitbreekt in Nederland”. Dat stelt de zanger in een interview in Playboy dat donderdag is gepubliceerd. “De mensen pikken het niet meer. Het land gaat naar de klote op deze manier”, aldus Joling.

De zanger vindt het “zo verschrikkelijk dat het land wordt overgenomen door de buitenlanders. We zijn gewoon te laat. We kunnen niet meer terug. En dat is allemaal de schuld van links.” De zanger verwacht dat het komt tot “een clash tussen de verschillende culturen. Ik heb niets tegen buitenlanders, maar ze moeten wel onze taal spreken en onze normen en waarden accepteren. We hebben de afgelopen jaren gewoon te veel binnengelaten in een klein land, en vroeg of laat gaat dat botsen.”

‘Geer’ stelt verder groot fan te zijn van Thierry Baudet. “Al moet hij niet van die rare legeroutfits gaan dragen zoals laatst in de Tweede Kamer, want dan knap ik af.” Voor de rest is het volgens Joling “slecht gesteld met de politiek. Nederland schreeuwt naar mijn mening om twee dingen: strengere regels en hogere straffen!”

Knuppel en geweer
    Wat de ‘Topper’ betreft zou de politie per direct meer bevoegdheden moeten krijgen. “Niet alleen met pepperspray, maar ook met het gebruik van knuppel en geweer. Je denkt toch niet dat je bij de Guardia Civil in Spanje iemand uit kan lachen of in zijn gezicht kan kwatten zonder dat er iets gebeurt? Dan slaan ze je met zes knuppels in elkaar. Hier mag dat weer niet. Wat is dat voor een beleid in Nederland?”

Volgens Joling neemt het aantal inbraken en overvallen toe omdat “dat tuig denkt: als ik word opgepakt dan kom ik toch in een soort hotel terecht waar ik zelf mag kiezen wat ik eet en waar ik alleen op een kamer kom te zitten. Ik vind het zo verschrikkelijk dat dit hier allemaal gewoon kan.”

https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/joling-verwacht-burgeroorlog-in-nederland

• Wel mooi dat het de schuld is van links terwijl rechts al jaren aan de top staat

• @chaussettes zegt in Joling verwacht burgeroorlog in Nederland "Land wordt overgenomen door buitenlanders":

Wel mooi dat het de schuld is van links terwijl rechts al jaren aan de top staat

Want het is een rechtse beslissing om zoveel buitenlanders toe te laten in Nederland. In Nederland regeer je eigenlijk nooit alleen. Je moet een coalitie vormen met andere partijen en we moeten bovendien ook nog eens luisteren naar wat de EU van ons wilt. Als die zeggen dat we bijvoorbeeld 100.000 vluchtelingen moeten binnenhalen dan doen we het omdat we anders een enorme boete kunnen krijgen van papa Brussel.

• Gerard Joling is echt een super betrouwbare bron met zijn onuitputtelijke kennis van politiek en sociale problematieken.

• Global Moderators

@chaussettes zegt in Joling verwacht burgeroorlog in Nederland "Land wordt overgenomen door buitenlanders":

Wel mooi dat het de schuld is van links terwijl rechts al jaren aan de top staat

Deels waar, met uitzondering van de laatste 2 balkenende kabinetten dat was CDA, PvdA en CU.

Voor de rest zit de VVD er inderdaad altijd wel bij, echter is dat meer economisch rechts.

• Oké Geert Joling

• Admin

@eximius zegt in Joling verwacht burgeroorlog in Nederland "Land wordt overgenomen door buitenlanders":

@chaussettes zegt in Joling verwacht burgeroorlog in Nederland "Land wordt overgenomen door buitenlanders":

Deels waar, met uitzondering van de laatste 2 balkenende kabinetten dat was CDA, PvdA en CU.

Voor de rest zit de VVD er inderdaad altijd wel bij, echter is dat meer economisch rechts.

Ja maarja, de VVD houdt niet echt woord. Laat zich makkelijk naar links toe trekken als er beslissingen genomen worden.

Log in to reply