Bloedverlies tijdens gebruik dildo (anaal)

• Hallo KEENers,

Zo af en toe gebruik ik mijn dildo’s van verschillende groottes en lengtes anaal. Sinds kort zit er alleen vaak een klein beetje bloed op de dildo als ik hem gebruik. Ik gebruik vaak eentje die niet zo groot en dik is (die er dus met minder moeite helemaal ingaat) en eentje die langer en dikker is, dus die wat meer moeite en tijd kost.

Af en toe zit er ook een beetje ontlasting bij, maar ik weet ondertussen dat dat logisch is omdat de anus een uitgang is en niet gewend is met dildo’s van 15 tot 21 cm volgepropt te worden. Van het beetje bloed weet ik dit alleen niet zeker. Als dat er drie of vier keer aanzit, stop ik met het gebruiken van de dildo voor dat moment. Vaak zit dit bloed er als de dildo helemaal, of bijna helemaal, afhangend van de lengte, in mijn anus zit.

Het doet geen pijn en het drupt ook niet na of iets dergelijks, maar ik weet niet of het schadelijk is, en of ik er mee naar het ziekenhuis moet.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ilona

• Bloed kan nooit goed zijn. Ik gebruik ook anale speeltjes en heb nooit bloed op mijn speeltjes gehad.

Als ik jou was zou ik contact opnemen met je huisarts.

• Niet te druk om maken… Bij anaal kan bloed voorkomen. Maar als het veel bloed is of langdurig bloedverlies: dan zeker even naar de huisarts.
    Bij beperkt bloedverlies gewoon luisteren naar je lichaam… Als er bloed is heb je iets stuk gemaakt. Geef het dan tijd om te herstellen… Zeker een week, of twee.
    Doet het inbrengen pijn, hou dan op. Een beetje pijn is normaal in het begin. Veel pijn niet. Je lichaam wil je dan vertellen dat je iets stuk maakt… Ook daar moet je gewoon naar luisteren.