Wat zou jij doen met 1 miljoen?

• Admin

Stel je voor je wint 1 miljoen belastingvrije keiharde euro’s. Wat doe je daarmee?

Ik denk dat ik een pand opkoop/huur en daar een arcade hal/uitgaansgelegenheid begin voor pubers en tieners. Prijzen zo laag mogelijk houden zodat ik er net van kan leven en de rest van wat er over is van dat miljoen bewaren en sparen voor als er onderhoud oid moet worden verricht.

• Ik maak er een speciale investering van…
    Laten we zeggen dat je met 700k al een heel lux huis kan kopen, dan houd ik 300k over voor eigen gebruik waar ik later wel mee zie wat ik er van doe, ik ben al blij met mijn huidige leven, dus ik heb er geen bijzondere grootse plannen mee.

In ieder geval, 700k voor mijn maat en zijn vriendin voor een mooi huis, ik zal dan nog uit moeten zoeken omdat je in feite belasting blijft betalen over eigendom, en wellicht dat er ergens een loophole in zit (hypotheek afsluiten en elke keer net niet afronden door iets uit te breiden o.i.d.).
    Dan maak ik met hem de afspraak dat hij in ieder geval de onkosten vergoed van het maandelijkse bedrag (wat altijd lager zal zijn dan de gemiddelde situatie), en afhankelijk van hoe goed ze het hebben een extra 100 per maand.

Op die manier zal ik het er financieel wellicht niet uit halen, maar zoals al vermeld is mijn leven prima, ik heb geen miljoen nodig, en die extra 100 per maand is voldoende voor mij om lekker een beetje extra te genieten (zeker in combinatie met de 300k, plus ik blijf gewoon werken, hooguit wat minder, waarschijnlijk investeer ik ook in mijzelf om mijn passie in de sportwereld verder te zetten).

Leuke vraag, ik geef 5 goudvissen.

• 212.766 big tasty’s kopen

• Blogger

Ik zou 750000 beleggen en van 250000 een huisje kopen. Van het eerste geld kun je ruim rondkomen

• Iemand inhuren die dat voor mij regelt haha, Financieel adviseur en evt belegger

• Iemand inhuren die dat voor mij regelt haha, Financieel adviseur en evt belegger

• Moderator

@chaussettes zegt in Wat zou jij doen met 1 miljoen?:

Iemand inhuren die dat voor mij regelt haha, Financieel adviseur en evt belegger

Sgoed. Ik vraag tientje

• Moderator

Ik heb geen idee wat ik ermee zou doen. Sws woon ik nog bij mijn ouders. Ik kan wel dingen op gaan noemen die ik denk te gaan doen. Maar ik ken mijzelf wel langer als de dag vandaag. Dat geld gaat natuurlijk weer uitgegeven worden aan de verkeerde dingen. ;_;