Wat is de vreemdste vraag die iemand aan je gesteld heeft?

• Admin

Ik kreeg net van iemand in de flat de vraag of ik ooit heb overwogen om een klysma te laten doen.

Ik pardon, een wat?

“Of je ooit wilt voelen hoe het is om je darmen schoon te spoelen?”

Uhm… Juist… Niet op gereageerd…

Ik vroeg me af wat jullie vreemdste vraag was die iemand ooit aan je heeft gesteld?

• Of dat ik een logo voor iemand maak en tips geef over zijn YT kanaal zonder dat ik hem ken

• Of ik een fiets wil kopen.

De gene die dit vroeg had een bloempot met een plant erin vast.

• Ik weet niet of het de vreemdste vraag is die iemand aan mij gesteld heeft. Maar met koningsnacht vroeg een meisje aan mij of ik met haar mee wilde gaan naar haar huis omdat zij haar sleutels verloren was.

Ik snapte daar niks van, ik kende dat meisje niet en waarom ik mee zou moeten gaan naar haar huis als ze de sleutels niet heeft. :p

• @stijlvol zegt in Wat is de vreemdste vraag die iemand aan je gesteld heeft?:

Ik weet niet of het de vreemdste vraag is die iemand aan mij gesteld heeft. Maar met koningsnacht vroeg een meisje aan mij of ik met haar mee wilde gaan naar haar huis omdat zij haar sleutels verloren was.

Ik snapte daar niks van, ik kende dat meisje niet en waarom ik mee zou moeten gaan naar haar huis als ze de sleutels niet heeft. :p

Denk dat ze juist bedoelde dat ze met jou mee wilde :p

• Of iemand voor 250 euro met mijn vriendin naar bed mocht gaan

wanker :’)

Log in to reply