Hond krijgt klappen van 'baasje' terwijl zijn vrienden het filmen en blijven lachen

• We hebben behoorlijk wat schokkende dingen gezien in Rauwe kost op KEEN, maar dit filmpje is te ziek voor woorden. Een hondje krijgt vreselijk harde klappen van zijn baasje. De arme, weerloze hond ziet er versteend uit!

De beelden laten vrij duidelijk een kerel zien in een rood sweatshirt. Hij zit aan de passagierskant van een auto. De hond zit in een onaangename positie en je ziet duidelijk de angst in zijn houding. De hond heeft zoveel angst dat hij zich zelfs niet durft te bewegen. Zijn maat filmt hoe de man de hond herhaaldelijk op zijn kop slaat en hem daarna weer terugzet om de volgende klap in ontvangt te nemen.

Hij slaat de hond een paar keer zo hard als hij kan met zijn rechterhand tegen de zijkant van het hoofd aan. Ik weet dat de oren heel gevoelig zijn bij honden en dat maakt het zien van deze video nog erger.

Y4FBdT2.png

Terwijl deze klootzak bezig is met het mishandelen van de hond moedigt hij zijn maatje aan om het te filmen en te kijken, je kunt ze horen lachen en op dat moment draait mijn maag. Met tranen in mijn ogen en met ongeloof en woede kijk ik naar de beelden!

LET OP!
    Beelden zijn bedroevend. Niet kijken als je een dierenvriend bent.

• Global Moderators

Dit soort shit kan ik zo fucking boos om worden he. Man man man.
    Dat beest is voor altijd getraumatiseerd door één of andere mongool die denkt dat dit grappig is.

Godverdomme joh. Kan ik dit beestje ergens adopteren, ik zou het zo doen.

• Arm ding, heb met hem te doen 😔

• @eximius inderdaad, als dat zou kunnen zou ik het ook met alle liefde doen.
    Dat soort mensen kan ik echt de kop wel inslaan
    😔

• dit kan echt niet