Vriendin na seks niet in haar gewone doen

• Hallo!

Het SWB-forum is offline en ik hoop dat ik met deze vraag ook hier bij jullie aan het juiste adres ben.

Enkele dagen geleden had ik seks met m’n vriendin maar ik merkte al snel dat ze niet in haar gewone doen was.
    Ik vroeg haar dan ook wat er was… Ze zei in het eerste geval niet erg veel. Maar om nog meer in de stemming te komen
    wou ik een spelletje spelen met wat vragen te stellen enz…

Ik vertelde haar onder andere dat ik regelmatig masturbeer wanneer zij niet thuis is en vroeg haar dan ook of zij dit ook nog deed.
    Op mijn eerlijke antwoord leek ze een beetje ‘geschokt’, zij deed dit niet zei ze want ze had er eigenlijk niet echt zin in.
    Ook in seks in het algemeen had ze veel minder zin zei ze…

Ligt dit dan aan mij denken jullie? Wat kan er voor zorgen dat ze terug meer zin in zichzelf en seks krijgt? Tips altijd welkom…
    We nemen wel bijna altijd voldoende tijd voor mekaar met voor- en naspel…

HR

• Wat klinkt bovenstaande toch herkenbaar… Mijn vriendin en ik hadden voorheen vaak seks, een paar keer per week. De laatste tijd hebben wij helemaal geen seks meer. Ben zelf nogal gefrustreerd daardoor, omdat ‘ze gewoon geen zin heeft’. Voorheen was zij altijd diegene die zin had, en dan ook echt dagelijks, maar nu ineens nooit meer.

Zal wel weer terug komen, denk ik! Kwestie van wachten, vrouwen zijn soms lastig te begrijpen. Moodswings o.i.d. Maar het zal vast niet aan jou liggen! (in mijn geval zijn tips ook wel welkom)

• Aan de pil?
    Spiraal?
    Stress?
    Tijdsdruk?
    Bepaalde gebeurtenissen geweest?

De pil is echt een spelbreker hoor. Maar dan zou je tijdens haar pilvrije periode wel een verandering moeten merken. Als het enkel de laatste tijd is zou ik eerder denken aan andere oorzaken.

Aanmelden om te reageren