Geen erectie gekregen

• Hey allemaal,

Vannacht was ik gaan feesten met vrienden. Het was te druk in de club, dus ben ik met een vriend naar de hoeren gegaan. Het was mijn eerste keer seks (ik ben 19).
    Ik was redelijk zat, had al een 6-tal pinten op en een paar cocktails. Toen ik binnenkwam was ik niet nerveus. Ik moest toen op een bed gaan liggen en ze zoog me af maar ik kreeg maar geen erectie…

Ze heeft me zeker 15 minuten liggen pijpen maar ik kreeg hem gewoon niet hard… Het meisje had na 20 minuten dan opgegeven en gezegd dat mijn tijd op was dus het was niet echt een goede ervaring en heb 40 euro verneukt.

Nu vraag ik me af hoe ik dit in het vervolg kan vermijden? Was het omdat het mijn eerste keer was? Ook al was ik niet nerveus (dankzij de alcohol). Was het omdat ik zat was? Misschien kwam het omdat ik veel te veel masturbeer? Ik heb de afgelopen maanden elke dag meermaals gemasturbeerd en als ik het zelf doe heb ik nooit problemen. De meid waarvoor ik betaald had was vriendelijk en ze had een heerlijk lichaam dus daar kan het niet aan liggen.

Ik ben 19 en atletisch gebouwd, stijf is mijn penis 18 cm dus ik ben niet echt verlegen daarbeneden. Ik wil zowizo nog eens gaan en dan wel klaarkomen maar eerst wil ik weten wat de mogelijke oorzaak is. Ik ga gewoon eens een week niet rukken en dan ervoor betalen. Wie weet lukt het dan wel?

Dankje voor te lezen, ik kijk uit naar jullie antwoorden, thanks for reading 😁

• Als je 6 pinten en een aantal cocktails op hebt denk ik niet dat je ver moet zoeken naar de oorzaak als ik eerlijk ben.

• Ja niet zuipen, week niet rukken, probleem zo opgelost denk ik :P

• Global Moderators

Ik kan je uit ervaring vertellen dat alcohol niet echt meehelpt. :P

• Je zou je ook minder moeten rukken, dat is ni gezond voor je lichaam. ;)

• Drank is vaak oorzaak van niet kunnen presteren. Verder werd je er misschien wat zenuwachtig van.
    Je lijkt me een gezonde vent met een prima libido, dus daaraan zal het niet liggen.
    Bij een prostituee moet je presteren binnen een bepaalde tijd. Misschien eens daten met een leuke meid? Dan is er minder druk.
    Minder masturberen kan helpen, maar naast vaak masturberen kun je ook goede seks hebben, als je niet te veel aan je eigen tempo en grip gewend bent geraakt.

• Lange aanloop om te kunnen vermelden hoe lang je penis is…

Gelukkig is dit makkelijk: als je gezopen hebt gaat het allemaal wat minder soepel daar beneden.

• mijn advies is :
    Ga voor je eerste keer niet na de hoeren toe ;)
    En in een vertrouwde relaxte sfeer met een leuke dame daten en misschien komt het vanzelf wel.

• Ja ik ben redelijk kieskeurig… Dus het is moeilijk om een leuke meid te vinden.

Ik heb toen ik 16 was in bed gelegen met een meisje maar ze had haar regels, ze heeft me toen ook niet super hard gekregen, half hard en half zacht, kan het niet goed uitleggen… Voor dat ze kwam had ik ook gemasturbeerd omdat ik schrik had om te snel klaar te komen. Nu is mijn probleem dat ik niet eens klaarkom haha. 😁

• Global Moderators

zegt in Geen erectie gekregen:

Ja ik ben redelijk kieskeurig… Dus het is moeilijk om een leuke meid te vinden.

Ik heb toen ik 16 was in bed gelegen met een meisje maar ze had haar regels, ze heeft me toen ook niet super hard gekregen, half hard en half zacht, kan het niet goed uitleggen… Voor dat ze kwam had ik ook gemasturbeerd omdat ik schrik had om te snel klaar te komen. Nu is mijn probleem dat ik niet eens klaarkom haha. 😁

Je bent redelijk kieskeurig maar een hoer waar al een paar duizend man overheen geweest zijn is wel prima? :P

Anyway, je bent nog jong, je hebt waarschijnlijk nog niet veel ervaring. Ik zou zeggen leg er niet teveel druk op, ga niet zuipen, en ook niet masturberen voordat je seks gaat hebben. Er komt vanzelf een leuke meid op je pad waar je lekker seks mee kunt hebben en veel kunt oefenen.

Toen ik de eerste keer seks had was ik binnen 20 seconde al klaar joh, zo spannend was het. En elke keer als ik een nieuwe vriendin had was het de eerste keer weer zo spannend dat ik zo klaar was. Fucking boeiend. Ondertussen ben ik 28 en al 7 jaar lang met dezelfde meid, en heb al heel wat kunnen “oefenen” ;)

Hetzelfde maar dan anders