Steam Gift Card t.w.v 50 euro

• Admin

in samenwerking met TikaTV geven wij een 50 euro Steam Gift Card weg.

0_1522376305881_keen132.png

Wat moet je hiervoor doen?
    Schrijf in de gamecategorie een review van een spel wat je graag speelt. Zorg ervoor dat er voldoende informatie in staat en een persoonlijke mening. @Eximius heeft hier een goede review geschreven over het spel Lost Castle.

Hoe bepalen jullie de winnaar?
    Wij bepalen de winnaar op de volgende 3 punten:

• Het aantal weergaven wat de persoon heeft op zijn review.
    • Het aantal reacties wat je krijgt op je review.
    • Het aantal stemmen wat jouw review krijgt.

Mocht je bovenaan eindigen controleren wij de review of deze wel echt door jou is geschreven en je deze niet elders van het web hebt geplukt. Je mag best wat dingen gekopieerd hebben van het web maar minimaal 80% moet door de topicstarter geschreven zijn.

Hoe ontvang ik de prijs?
    De winnaar ontvangt van mij een code via een chatbericht. Deze code kun je hier inwisselen en zo je steamsaldo verhogen met 50 euro.

Voor meer informatie verwijzen we je door naar de hulppagina op Steam.
    http://www.steampowered.com/wallet/support

Het contest loopt tot en met vrijdag 13 april. Maandag 15 april maken wij de winnaar bekend!

Heb je meer vragen over deze contest of is er iets niet duidelijk laat dan een reactie achter.

• Hier meer informatie over de contest !

Succes!

• Admin

Contest is gesloten.

Maandag krijgen jullie meer informatie.

• Admin

In verband met onvoldoende gekwalificeerde topics gaan we deze wedstrijd binnen enkele dagen opnieuw starten met duidelijke instructies over het schrijven van een goede volwaardige review.

Mocht iemand hier vragen over hebben, voel je vrij om een chat met me te beginnen :)

• Moderator

Ff n vraagje. Mag je meerdere reviews maken op spellen? Dan doe ik de volgende keer wel mee.

• Admin

@pool zegt in Steam Gift Card t.w.v 50 euro:

Ff n vraagje. Mag je meerdere reviews maken op spellen? Dan doe ik de volgende keer wel mee.

Als jou review meer informatie bevat / van toegevoegde is dan mag dat.

PS: geef wel ff door aan een moderator dat je een dubbel topic hebt aangemaakt, zodat het oude topic op slot kan.