Wat is jullie ideale lichaamstype bij mannen/vrouwen?

• Wat is jullie ideale lichaamstype bij mannen/vrouwen? Brede heupen, gespierde benen, kuiltjes in wangen etc.

• Ik houd totaal niet van buffed guys. Beetje spieren en brede schouders is wel kk geil. Kuiltjes zijn wel echt m’n weakness want jezus wat is dat cute.

• Mijn ideale vrouw is klein, stijl haar (blond, brunette of geverfd grijs), beetje skinny met een klein maar volle bips, niet te grote tieten en tattoos is het meest aantrekkelijke wat er is bij een vrouw!

• Mijn ideale vrouw heeft een gemiddelde lengte, stijl - blond haar, een gezond lichaamsgewicht en een flinke asser. Ook zijn tattoos een pré. Gelukkig heb ik de vrouw die voldoet aan mijn ‘perfecte plaatje’ gevonden! thank god

• Ik houd meer van de verlegen meisjes blond/bruin maakt me niet uit, moet niet dik zijn en het haar moet iets langer tot langer zijn, ik houd niet van kort. Ogen maken me niet veel uit maar groen en dan volle lippen is perfect.

• Dat maakt mij niks uit, het gaat me om de uitstraling. Heb alleen liever geen Ellie Lust-achtige vrouwen.

• Het gezichtje moet lief en schattig zijn. Dat vind ik het allerbelangrijkste.

• Global Moderators

Qua lichaam ga ik dan toch voor de “plus-size” peer vorm.

Gewoon een beetje doorsnee borsten en middel en dan een stel goeie billen en heupen eronder.
    Het liefst zo op het randje dat het nog net in proportie is, of misschien wel net ietsje meer xD

Zoek op google maar naar Iskra Lawrence, beetje dat ;)

Log in to reply