Sexdoll kopen voor eerste keer ja of nee?

• Ik bn jongen 17 jaar en nog maagd. Ik weet ook niet hoe et voelt om seks mt een meisje te hebben. Ik zag vorige week een programma op TV over sexdolls dat zijn poppen waar je sex mee kan hebben. Ik dacht dat is iets voor mij zo kank oefnen enzo. Maar zal ik het wel moeten doen en is het niet raar dat de eerste keer sex met een pop is?

• als het opblazen niet te veel moeite is ?

• Global Moderators

Het enige wat je daar hooguit mee kan ik standjes testen.

Probleem is voornamelijk dat die pop niet reageert, die verteld niet at ze wel of niet lekker vind. En dat is nou precies waar het om gaat bij seks. Het is een wisselwerking tussen twee personen en je moet van elkaar leren wat je lekker/leuk/goed vind.

Dus ik zou zeggen nee, je hebt er geen donder aan. In ieder geval niet in het opzicht van ervaring op doen met seks. (Hooguit zelfbevrediging)

• Ik zou het niet doen, zoals @Eximius zegt reageert een sekspop niet en dat is net waar het om draait. Daarbij, 17 en nog maagd, boeiend. Meeste mensen worden pas ontmaagd als ze ouder zijn. Komende jaren zijn de jaren van verandering (nieuwe opleiding, werk, misschien wel verhuizen als je op jezelf gaat, je mag drinken en uitgaan) waardoor je heus wel een leuk meisje leert kennen die met je naar bed wil.

• Je bent pas 17, dat is helemaal niet erg om dan nog maagd te zijn. Zoals Eximius zegt geeft een pop geen reactie en weet je niet of je het goed of niet goed doet.

Maar 17 jaar en nog maagd zijn is geen ramp. Ik ben een meisje en was tot mijn 19e maagd.

Log in to reply