Rare Amerikaanse huizen

• Global Moderators

Ik zie heel vaak in films/series of waar dan ook dat bij heel veel Amerikaanse huizen (voornamelijk in the sub-urbs) er geen gang of halletje is bij de voordeur. Als je de voordeur open doet sta je direct in de woonkamer.

Ben ik de enige die echt maf vind?

Bestel je een keer een pizza ofzo, staat zo’n vreemde bezorger direct “in” je woonkamer. Bovendien kan iedereen gelijk zien wat er allemaal in je huis staat (leuk voor overvallers/dieven)

Voorbeeld:
    0_1519136927439_b77f95cb-216c-4d21-979e-2878b9bf5962-image.png

• Admin

Vraag me af waar die mensen hun jas neerpleuren :p

• In Nederland zijn er ook veel van die huizen. Een hal hebben is stiekem nog vrij nieuw

• Global Moderators

@mc Is dat zo?

Mijn ouders hebben een jaren 80 huis en heb zelf een jaren 70 huis, uiteraard beide met een gang/halletje (waar ook de WC en de meterkast zit)

Maar ook in oude huizen uit de jaren 20/30 ofzo zie je eigenlijk ook gewoon standaard een lange meestal smalle gang bij de voordeur. Waar dan ook vaak een WC/meterkast/trap zit.

• Ow mijn opa en oma hadden dat allebij niet en hun ouders ook niet hahaha :P zover ik weet ook veel oude huizen hiero die geen hall hebben. Miss verschilt dat toch wel per waar je woont?

Aanmelden om te reageren