Meisje laat zich gebruiken en heeft daarna spijt

• Wat vinden jullie van meisjes die zich laten gebruiken?

Er is zo’n meisje waarmee ik soms seks heb en meer wil ik ook niet van haar. Maar elke keer als we seks hebben gehad doet ze best moeilijk omdat ze vind dat ik haar gebruik. Dan heeft ze spijt dat ze met me naar bed is gegaan en dan spreek ik haar een paar dagen niet. Als het weekend voor de deur staat dan wilt ze weer afspreken en belanden we weer in bed en zo blijft de cirkel rond gaan.

Ik laat het nog even zo doorgaan tot ik helemaal op haar ben uitgekeken en dan zoek ik wel een nieuw meisje want ik heb geen zin in dat gezeur nadien.

• Ik vind dat je een schoft bent. Je zou dat meisje moeten helpen in plaats van misbruik (Ja, je hoort het goed, misbruik) van haar te maken.

• Blogger

zegt in Meisje laat zich gebruiken en heeft daarna spijt:

Ik vind dat je een schoft bent. Je zou dat meisje moeten helpen in plaats van misbruik (Ja, je hoort het goed, misbruik) van haar te maken.

Ze kiest er zelf voor.

• zegt in Meisje laat zich gebruiken en heeft daarna spijt:

Wat vinden jullie van meisjes die zich laten gebruiken?

Laat ze zich gebruiken of druk je haar in een situatie waarbij het lijkt alsof ze zich wilt laten gebruiken?

Jongens weten maar al te doen hoe ze de schuld kunnen neerleggen bij het meisje. Terwijl een jongen meestal van de situatie af weet en haar daarin stuurt waardoor ze in bed belanden. Jongens weten hoe ze het spel moeten spelen en daar trappen meisjes makkelijk in.

Ik hoop dat je snel op haar bent uitgekeken zodat zij verder kan gaan met haar leven en niet meer met jou het bed in duikt.

• Verbannen

Dit bericht is verwijderd!