Van misbruik verdachte campingopa: 'Erg wat ik heb gedaan'

• 0_1516370019504_3a39f8ef-1b4e-4937-8d86-54f16bb6b711-image.png

De 75-jarige André V. uit Venlo, die ervan wordt verdacht dat hij op een camping een meisje heeft misbruikt, heeft veel spijt van wat hij zijn slachtoffer heeft aangedaan.

“Ik vind het heel erg wat ik haar heb aangedaan”, zei V. vrijdagochtend voor de rechter in Den Bosch, zo meldt Omroep Brabant.

Misbruik
    De geboren Venlonaar, die inmiddels in Lierop woont, werd begin oktober vorig jaar opgepakt op camping de Somerense Vennen in het Brabantse Lierop. De man, die bekend stond op de camping als ‘opafiguur’, zou een meisje misbruikt hebben over een periode van 17 jaar.

Haat
    "Maar dat ze me al die tijd niet gemogen heeft, klopt niet. Onze band was te hecht", verklaarde de campingopa. Familieleden van het slachtoffer noemen de uitspraken van V. leugens. “Ze heeft zo vaak gezegd: ik haat jou.”

Eerdere veroordeling
    V. is eerder al eens veroordeeld voor ontucht met een minderjarige. In 2002 legde de rechtbank van Roermond hem namelijk een jaar cel, waarvan 337 dagen voorwaardelijk en met een proeftijd van drie jaar, op. Ook kreeg hij een taakstraf van 240 uur.

De inhoudelijke behandeling van de zaak dient 16 april.

door L1

• Bejaarde man vast voor kindermisbruik op camping

Een 75-jarige man uit Venlo, André V., wordt ervan verdacht dat hij op een camping in het Noord-Brabantse Lierop kinderen zouden hebben misbruikt.

Opafiguur
    De geboren Venlonaar, die inmiddels in Lierop woont, zou dinsdag zijn opgepakt op camping de Somerense Vennen. De man, die bekend stond op de camping als ‘opafiguur’, zou een meisje misbruikt hebben over een periode van 17 jaar. Volgens Omroep Brabant begon het misbruik van het verstandelijk beperkte meisje ongeveer op haar negende en duurde het in totaal zeventien jaar. Het andere slachtoffertje was drie jaar oud. Volgens bronnen aan de omroep stond de man bekend als betrouwbaar.

Vermoorden
    De Brabantse omroep sprak met familieleden van de slachtoffers: “Marijke heeft een verstandelijke beperking en een autistische stoornis. Ze weet zich moeilijk te uiten. Dat blijkt nu ook. Hij heeft haar jarenlang met de dood bedreigd. Als zij ooit iets zou vertellen, zou hij haar vermoorden”, vertelt de moeder van het slachtoffer. “Ik weet nu wel wat hij met mijn dochter heeft gedaan. Alles, tot aan penetreren aan toe. Niet één keer, maar heel vaak.”

De slachtoffers zijn volgens het OM bekenden van de man. De politie onderzoekt of de man nog meer slachtoffers heeft gemaakt. De verdachte is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die zijn voorarrest met twee weken verlengde.

(De namen van slachtoffers en familieleden zijn gefingeerd. Zij willen anoniem blijven. Hun namen zijn bij de redactie van Omroep Brabant bekend.)

door L1

• Moeder wist dat haar dochter op de camping en in zijn huisje in lierop maar 1 slaapkamer was en toch stond ze ondanks vele tips het gewoon toe . Niet te begrijpen . Ja maar samen het pgb delen TRIEST.

• Laten we aub stoppen met voorwaardelijke straffen. Dit schrikt totaal niet af.

• Kijk er niet meer van op.

• Waarom, als ik mij dat afvragen mag, worden mensen als dat niet geregistreerd als sexueel misbruiker en worden ze niet verwijderd van kindrijke omgevingen?

• gyTVdQH.jpg

• Geen censuur op KEEN.

Dit is Andre Verschueren.
    0_1516371258274_9587e013-d537-4261-9d3e-281539782871-image.png

• Campingopa

0_1516371323623_e2c0104b-83c0-438e-856d-9886e4891852-image.png

• Hier gebeurde het allemaal

0_1516371417264_f18ab1a2-7ce1-4940-9e86-5ab880bd2725-image.png

Hier gebeurde het allemaal. Hij stond bekend als een aardige man. Maar de hele camping (incl. mijzelf) wist dat er regelmatig kinderen bij hem sliepen. Maar niet dat er maar 1 slaapkamer was en dat ze allemaal in 1 bed sliepen.

Ik hoop dat ze hem heel snel te grazen nemen voor die vast komt te zitten.

• Admin

Waarom zijn pedo’s altijd vies en dik en hebben ze zo’n schijnheilige rotkop?

• zegt in Van misbruik verdachte campingopa: ‘Erg wat ik heb gedaan’:

Geen censuur op KEEN.

Dit is strafbaar.

• Admin

@batsbak zegt in Van misbruik verdachte campingopa: ‘Erg wat ik heb gedaan’:

zegt in Van misbruik verdachte campingopa: ‘Erg wat ik heb gedaan’:

Geen censuur op KEEN.

Dit is strafbaar.

Aan kinderen zitten ook.