Is het raar dat ik verkracht wil worden?

• Probeer eerst contact te zoeken met slachtoffers van een verkrachting en vertel mij dan eens of je nog verkracht wil worden dom wicht.

• Verbannen

Waar kan ik je vinden lijkt me geil
    Xx

• Ik geloof er weinig van.

• Gek genoeg niet de eerste keer dat ik dit hoor, maar of het heel normaal is betwijfel ik

• Ik vind het niet gezond dat je de wens hebt verkracht te willen worden.

Hoe kom je erbij dat dit fijn is en hoe weet je dat de verkrachter dingen doet die je fijn vind? Meestal vind een verkrachter het alleen maar lekker en het slachtoffer niet.

• Blogger

@panthera zegt in Is het raar dat ik verkracht wil worden?:

Ik vind het niet gezond dat je de wens hebt verkracht te willen worden.

Hoe kom je erbij dat dit fijn is en hoe weet je dat de verkrachter dingen doet die je fijn vind? Meestal vind een verkrachter het alleen maar lekker en het slachtoffer niet.

Kan te maken hebben met dat ze geilt op macht en overgave. Is een redelijk normale fetisj in de fetisjwereld

• Blogger

Oja ik dacht dat ik het al verteld heb maar blijkbaar niet. Denk niet dat de TS nog meeleest maar dan voor de andere mensen die hier interesse in hebben.

Regel een meester/meesteres. Ja, de meeste mensen denken dan aan dat je vastgebonden wordt, je ballen afgeknepen en keiharde zweepslagen op je reet krijgt, maar dat hoeft niet. Het gaat erom dat beide partijen hun fetisj uitleven op elkaar met wederzijds respect. En zo kun je ook regelen dat je verkracht wordt.

Nadat je je meester(es) leert kennen krijg je een vragenlijst met de meest voorkomende fetisjes. Dit kan letterlijk van alles zijn: van kleine dingetjes als dat iemand de baas is tijdens seks, tot verkrachting, slaan, bondage, gedwongen dingen doen (dit kan van alles zijn) en jezelf voor lul zetten. En bij elke soort fetisj moet je neerzetten hoe erg je het vindt om het te ondergaan. Nee is de harde grens, 1 de softe grens en 5 vind je enorm geil en wil je zo vaak mogelijk meemaken. Wat jij absoluut niet wilt, gebeurt ook écht niet. En daar spreek je dan ook een stopwoord voor af.

Dus. Hoe kun je dan verkracht worden? Je kent diegene immers toch al? Je spreekt sowieso met je meester(es) af tot hoe ver hij of zij invloed mag uitbrengen op jouw leven. Als dat niet veel is, geef je je huissleutel aan je meester, dan verkracht die jou op een moment wanneer je het niet verwacht. Als je wel veel uit handen heeft, kun je bijvoorbeeld een precieze planning geven van wat je deze week of maand doet. Dan kun je opeens, zodra je een wandeling maakt in het bos, gepakt worden voor een voor jou vreemde vent (maar wel eentje die je dominator vertrouwt en kent). Moraal van het verhaal: je kan voor je fetisjes terecht bij een dominator en samen spreken jullie af wat je grenzen zijn. Dus je kan het in principe zo bont maken als dat je wilt.

Meesters en meesteressen, fetisjgenoten en mensen die graag in dit wereldje kunnen komen kun je online vinden op onder andere fetlife.com

En hier heb je een goede uitleg en een download van de lijst:

http://bdsmenkink.nl/?page_id=347

• Ja, het klinkt als het onderdanig willen zijn. Bdsm idd. Ik heb ook sub verlangens maar verkrachting zit daar niet bij. Ja met een Dom die je vertrouwt vind ik spannend genoeg.

• Ja heel bizar! Als jij dit zo aangeeft, het daadwerkelijk meent. Je zegt letterlijk dat je verkracht wilt worden, dan is er iets in jou bol niet oke. Verlangen naar grensoverschrijdend gedrag. Verkracht worden is geen opwindende manier van een gezonde sex. Verkrachting is een vergaande strafbare zaak met vele gevolgen voor slachtoffer en dader.
    Ik vind het respectloos en het kan zorgen oproepen bij andere wat je zegt.

Samen afspreken hoever je wilt gaan tijdens de sex is iets heel anders en ja dat kan zover gaan als je wilt. Hoop dat je snel tot bezinning komt en inziet dat je tijdens de sex ver kan gaan met afspraken maar dat jij of je partner nooit iets tegen je zin in moet doen. Er zijn genoeg groepen waar je vast wel de sexpartner van jou dromen zult ontmoeten!

• Heel makkelijk om te zeggen dat iemand niet ok in de bol is… Maar deze fantasie is helemaal niet gek. In werkelijkheid is een verkrachting natuurlijk verre van ok. Maar dat iemand daar een geromanticeerd beeld van heeft in diens fantasie: niks mis mee! In werkelijkheid kan deze fantasie uiteraard niet. Immers, een verkrachting die je daadwerkelijk wilt is per definitie geen verkrachting meer… De fantasie vertaald naar de werkelijkheid is dus meer ‘gewoon’ seks, met een vreemde, op een moment waarop je het niet verwacht op een locatie die je niet verwacht.
    En ja, dat is spannend, sexy, geil. En er zijn genoeg mannen/jongens die je daar best mee willen helpen (en ik ben ook een man…)… Maar in dat geval: wees wel verstandig genoeg om niet zomaar een willekeurig iemand zijn gang te laten gaan. Want dan wordt het al snel écht een verkrachting. En dat ga je, ondanks je fantasieën, niet ok vinden…

Hetzelfde maar dan anders