Gooi hier leuke #feitjes neer

• Ik gooi er past een paar;

Onderzoekers hebben ontdekt dat de gemiddelde persoon tijdens zijn leven ongeveer 400 vriendschappen zal vormen, maar slechts 33 mensen zullen blijven voor een langere periode.

Een ongeboren baby kan wat proeven de moeder eet en zal een voorkeur ontwikkelen voor het voedsel dat ze eet.

Taiwan is het eerste land dat gratis wifi biedt aan alle toeristen via meer dan 4.000 hotspots over het hele eiland.

En om je dag misschien wat op te vrolijken (of juist niet…)

je bent speciaal. De kans dat je wordt geboren was ongeveer 1 op 400 biljoen.

• Admin

De stem van Stitch uit de film Lilo en Stitch is door dezelfde acteur ingesproken als Kwik Kwek en Kwak uit de serie Ducktales.

• KEEN.WTF is het populairste en meest bezochte WTF domein van Nederland.

• Eskimo’s hebben ±100 woorden voor sneeuw

Grappig eigenlijk, want wij hebben super veel woorden voor regen :)

• Admin

Er liggen meer vliegtuigen op de bodem van de zee dan dat er onderzeeërs in de lucht vliegen.

• Varkens kunnen onmogelijk in de zon kijken omdat ze door hun bouw niet omhoog kunnen kijken.

• Onderzoekers hebben ontdekt dat de gemiddelde persoon tijdens zijn leven ongeveer 400 vriendschappen zal vormen, maar slechts 33 mensen zullen blijven voor een langere periode.

Ik heb in mijn hele leven nog niet eens vriendschap kunnen sluiten met 33 mensen XD

Log in to reply