Moet ik bij mijn vriendin blijven?

• Nooit gedacht dat ik hier iets zou plaatsen in dit deel van de site maar ik heb advies nodig. Ik vraag me af of ik bij mijn vriendin moet blijven of niet en hoe moet ik dit aanpakken?

Je kent het wel, je vind een vrouwtje leuk gaat samenwonen en dan beland je in een sleur. Op mijn werk en tijdens het uitgaan (wat ik wel doe en zij niet) zie ik zo vele mooie vrouwen dat ik me weer een man voel. Maar dan bedenk ik me dat ik thuis een vrouwtje heb zitten waar ik voor gekozen heb 4 jaar geleden.

Het gegeven dat ik niks mag doen met andere vrouwen straft me. De gedachte dat als ik bij haar blijf nooit meer een ander vrouwtje mag aanraken, likken of neuken maakt mij depressief. Ik heb nooit meer een leuke avond sinds ik verbonden ben aan een vriendin. Mijn leven ziet er goed uit, behalve dat ik een vriendin heb.

Voordat jullie me uit gaan schelden wil ik nog even kwijt dat ik nooit iets met 2 vrouwen tegelijk heb gedaan. Ik ga niet vreemd en zo zit ik ook niet in elkaar. Ik ben 26 jaar en ik voel me nog te jong voor huisje boompje, beestje. Ik mis het uitgaan en de gezelligheid die daarbij komt kijken. Ik wil weer gaan scharrelen want ik weet dat er iemand beters op de markt is dan waar ik nu mee ben. Ik slaap bijna niet meer omdat ik vast zit aan een vrouwtje waar ik niet mijn hele leven mee samen wil zijn.

Hoe pak ik dit aan?

tl;dr ik wil elk weekend uitgaan en kans maken om een nieuwe kut te proeven in plaats van mijn hele leven lang dezelfde kut te likken.

• Admin

Klinkt eigenlijk heel simpel, je bent niet gelukkig in je relatie nu. Als je niet gelukkig bent in je relatie moet je kijken hoe je dat op kunt lossen. Of je er samen uit kunt/wilt komen. Zo niet dan is het antwoord ook simpel :) als je alleen gelukkiger bent dan met je vriendin dan moet je hier ook gewoon eerlijk en open over zijn.

Ik zou zeggen praat hier eens met je vriendin over, en kijk wat daar uit komt.

Naar mezelf kijkend zou ik graag willen dat mijn vriend gewoon met me komt praten als dit soort dingen door zijn hoofd gaan.

• @wicket bedankt voor je snelle antwoord. Mijn vriendin is niet de makkelijkste om mee te praten. Ik kan haar niet gemakkelijk vaarwel zeggen omdat ze geen sociaal netwerk om zich heen heeft die haar opvangt ze ziet haar moeder eens per maand en mij en that’s it.

Als dat niet meespeelde dan was de keuze om haar te dumpen makkelijker geweest. Ik weet dat als ik er met haar over begin te praten dat ze dan in tranen barst en mij niet meer wilt zien. Maar hoe nu alles is doet het mij ook pijn.

• Je moet bij jezelf na gaan denken hoe je je toekomst ziet over 10 jaar. Wil je bij haar blijven en een stabiel leven? Of wil je het uitgaansleven nog verkennen? Het kan altijd zo zijn dat je over een aantal jaar spijt hebt dat je weg bent gegaan, zou dit het waard zijn?

Je moet niet bij haar blijven puur om haar dan gelukkig te houden, dit is op het lange termijn zeker niet te doen.

• Admin

Zo hoe ik het lees moet je zsm kappen met de relatie en een ‘vrouwtje’ zoeken die hetzelfde in het leven staat als jij.

Als je het niet voor jezelf kan doen, doe het dan voor je vriendin. Want zij verdient veel beter ;)

• Moderator

Gast, kom jij toevallig uit de
    buurt van Venlo/Venray? Ik roep nog geen namen maar dit verhaal komt mij heel bekend voor.

• @pool Ik kom uit limburg maar niet uit regio Venlo/Venray

• Moderator

zegt in Moet ik bij mijn vriendin blijven?:

Ik kom uit limburg maar niet uit regio Venlo/Venray

oke, oke. Jij heet niet toevallig Bram toch?

• Admin

Bram :9

• @pool zegt in Moet ik bij mijn vriendin blijven?:

Ik kom uit limburg maar niet uit regio Venlo/Venray

oke, oke. Jij heet niet toevallig Bram toch?

Ik heet geen Bram. Ik ken ook niemand die uit Polen komt, of heet u Pool?

• @keen zegt in Moet ik bij mijn vriendin blijven?:

Bram :9

Ik heet geen Bram.

• Moderator

Ik heet geen Bram. Ik ken ook niemand die uit Polen komt, of heet u Pool?

oki en nee ik heet niet Pool

• Moet ik bij mijn vriendin blijven?
    Neen, jij wilt iets anders dan je vriendin dus neen, gaat bij haar weg.

• Kies voor wat je gelukkig maakt. Als een relatie je niet gelukkig maakt en denkt dat dat in de toekomst ook niet gebeurd moet je er een punt achter zetten zodat je verder kan gaan met je leven en weer gelukkig kan worden met iemand anders.

Dat je eens voor iemand gekozen hebt hoeft niet voor altijd te zijn.