Game Freeze / Crash

• Heey KEEN-er

Vandaag is er een update geweest bij Fortnite : een game van www.epicgames.com
    Tot nu toe totaal geen problemen gehad met deze game
    Sinds vandaag, na de update crasht de game waardoor de pc opnieuw opgestart moet worden.
    Dit is / was een bekend probleem bij andere spelers en vorigen updates zoals ik gelezen heb.
    Maar nu overkomt mij dit, en ik vroeg me af of jullie mij hier bij kunnen helpen.
    Aan de pc licht het niet, ik voldoe ruim aan de pc specificaties die deze game vraagt.
    Wat ook heel raar is, letterlijk 1 uur voor de update kwam heb ik vloeiend kunnen gamen.
    Zou dit een bug kunnen zijn of een fout in de game die door de makers word opgelost?
    Heb echt geen idee.
    Wat ik wel ga doen is mijn gpu cleanen en opnieuw updaten.
    In de hoop dat dit het probleem verhelpt.
    Wat raden jullie mij aan?
    De game verwijderen en opnieuw installeren?
    En stel ik installeer de game opnieuw en het probleem lost zich niet op,
    Wat zouden dan de mogelijke oorzaken kunnen zijn.

Groetjes!

• Heb je al de vraag gesteld in hun community forums?

• @mc goed idee , nog niet gedaan, waar ik wel last van heb is heel belabberd internet op dit moment, zou dat een rol kunnen spelen?

• ik citeer jou “na de update crasht de game waardoor de pc opnieuw opgestart moet worden.” Denk niet dat dat aan jou internet zal liggen.

• @mc ag wat iik nu ook zie een Nvidia gtx update, voor 650 and above, 3x raden wat voor kaart ik heb, zal even melding gaan maken bij de site inderdaad

• @tikatv zegt in Game Freeze / Crash:

@mc ag wat iik nu ook zie een Nvidia gtx update, voor 650 and above, 3x raden wat voor kaart ik heb, zal even melding gaan maken bij de site inderdaad

oke

• @mc goede hulp op deze manier :) hoogst waarschijnlijk het probleem ondekt nu

• @tikatv zegt in Game Freeze / Crash:

@mc goede hulp op deze manier :) hoogst waarschijnlijk het probleem ondekt nu

Geen probleem

• @mc thanks

• @MC ik heb ze een mail verzonden, zal er morgen of overmorgen wel wat van horen :)
    meteen even op de laptop testen, die heeft een andere video kaart

• Probleem is opgelost!

Log in to reply