Vriendin ruikt niet fris daar onderaan

• Allereerst prettige feestdagen allemaal.

Ik heb sinds vorig jaar november een relatie met een meisje en in het begin was alles lekker. Haar lichaam smaakte lekker om het zo te zeggen, ook daar beneden was het heerlijk.

Maar sinds enkele weken smaakt ze daar beneden niet meer zo lekker. Ze smaakt een beetje vies zelfs. Ik lig niet meer graag met mijn hoofd tussen haar benen en uit haar vagina komt soms een beetje wit slijmerig spul (geen sperma) en dan is het niet uit te houden tussen haar benen.

Weet iemand wat dit kan zijn? Kan het een teken zijn dat ze vreemd gaat?

Ik kan er met mijn vriendin en vrienden niet over praten wat dat is slecht. Kan iemand mij helpen en informatie geven?

Soufian

• Paar vragen:

• hoe vaak wast ze zich daaronder?
    • hoe zag dat slijmerige spul eruit? Als het slijmerig en wit is, dan is het normale afscheiding en hoef je je nergens zorgen over te maken.
    • heeft ze vaak jeuk tussen haar benen?
    • is ze recent begonnen met anticonceptie of veranderd van anticonceptie?

Ik denk, op het eerste gezicht, dat ze en schimmelinfectie of bacteriële vaginose heeft. Dat is geen soa, het betekent alleen dat de bacteriën daar niet op orde zijn waardoor ze gaat stinken en dat het niet lekker smaakt. Bij de drogist kun je daar een ‘medicijn’ voor halen.

Log in to reply