Mijn vriend zegt gekke dingen tegen mij

• Ik heb 7 maanden een relatie met mijn vriend en hij praat soms met een irritant hoog stemmetje. In het begin dacht ik dat het iets tijdelijks was en dat hij dat alleen doet als wij alleen zijn. Maar hij doet het ook op openbare plekken en soms schaam ik mij daarvoor. Dan zegt hij met een piepstemmetje liefje/schatje of andere dingen en dan denk ik stfu.

Wat kan ik hiertegen doen? Ik geef elke keer aan dat ik het niet leuk vind maar hij stopt er niet mee. Herkennen jullie dit gedrag bij jullie vriendjes?

Moniek

• dat lijkt me ook irritant ja, vooral als je niet serieus genomen wordt als je aangeeft het irritant te vinden. Ik heb in mijn relaties altijd aangegeven als ik iets niet fijn vond, en als het dan toch gebeurt het gesprek aanduiden dat je het al aangegeven hebt en dat er blijkbaar niet na je geluisterd wordt. communicatie is het belangrijkste in een relatie vind ik zelf.

• Admin

Ben het met @MC eens. Het lijkt erop dat hij je niet serieus neemt. Goed gesprek aangaan en anders misschien de keuze maken om de relatie te beëindigen als hij je niet serieus neemt.

• @keen zegt in Mijn vriend zegt gekke dingen tegen mij:

Ben het met @MC eens. Het lijkt erop dat hij je niet serieus neemt. Goed gesprek aangaan en anders misschien de keuze maken om de relatie te beëindigen als hij je niet serieus neemt.

zeker als er al 7 maanden niet na je geluisterd wordt <-- iets wat je aan kan geven moniek

• Blogger

Ben je al een keer flink boos geworden?

Mijn ex floot altijd naar me als een hondje als hij me nodig had, gesprekken e.d. hielpen niet maar toen ik een keer uit m’n slof schoot hield ie er mee op