Wat als je betrokken bent bij een schietpartij

• Echter paar dagen terug iemand die ik kende is betrokkken bij een schietpartij, onder mij woonde die persoon en ik dacht een goede jongen, maar dan hoor ik die heeft geschote op een kameraad zijn neef en hijzelf is opgepakt, komen toch niet de politie van wallonie, inval doen bij zijn thuis omdat ene heeft gesnitched, tja kan gebeuren, anders was hijzelf de bak in gegaan, ik zou deze persoon niet snitchen maar als ik ge gevangenis in moet dan is dat anders, ook al is deze persoon mijn beste kameraad, dit is een zeer moeilijke situatie of niet mensen, REACTIES!

Wat zou jij doen snitchen en zelf eruit gaan, of niet snitchen de bak in gaan omdat dit een goede kameraad is hijzelf is in fout wel, dit is toch makkelijk gemaakt deze keuze,

IK WIL HET VAN JULLIE HOREN! :)

• Je wilt eigenlijk ook niet met mensen omgaan die anderen neerschieten. Gewoon erbij lappen, ze hebben het immers zelf gedaan.

• zo he exact ja

• Ligt aan de achtergrond. Maar meestal als het al zo ver is dat het uitloopt op een schietpartij zijn het mensen waar ik niks mee te maken wil hebben.

• eigenlijk niet nee, maarja t zijn kameraden ja ‘kameraden’ van ziens waar ik niet veel van wist, maar uiteindelijk wil ik er niks mee te maken hebben ja idd