Igor en het Witte Wonderland

• Admin

Igor is een vrolijke sneeuwpop in het Witte Wonderland. Echter heeft hij een probleem. Igor is zijn neus verloren. Zoals jullie weten hebben sneeuwpoppen altijd een mooie grote oranje wortel als neus.

Igor gaat naar het Witte Wonderland om op zoek te gaan naar zijn neus? Want zeg nou zelf… een sneeuwpop zonder neus dat kan toch niet?

0_1513118324767_f863d4b4-7d52-4b64-a6c5-a6fd10bdc4c1-image.png

Igor is makkelijk te besturen met de 4 pijltjestoetsen. Igor geeft de dappere KEEN-er die hem zijn naar zijn neus brengt een mooi winterpakket t.w.v. 30 euro. Mocht Igor zijn neus voor 2 januari niet gevonden hebben zal het winterpakket verloot worden onder de 3 actiefste KEEN-ers die mee hebben gedaan.

Onderweg zijn ook geheimen items te vinden. Deze kunnen variëren van nutteloze troep, tot leuke handige dingetjes.

Hier vind je een afbeelding van de plattegrond van het Witte Wonderland. Als je op start klikt kun je Igor een kant op sturen. Let echter op, iedereen kan Igor besturen. Jullie moeten samenwerken en zelf de positie van Igor in de gaten houden. Jullie mogen een topic aanmaken om hier de positie van Igor te bepalen. Igor geeft soms een tip als hij het idee heeft dat jullie er niet uitkomen.

• Tweede link werkt niet btw

• Moderator

Ik wil wel helpen in de middag vandaag. Of zelfs iets eerder. Rond 11:00

• Moderator

Dan ben ik de navigatie

• Admin

Helaas is het me niet gelukt om dit spel juist aan de praat te krijgen.

Voor het weekend komt er een ander spel wat wel juist functioneert.

Gesloten

Hetzelfde maar dan anders