Wat vind jij belangrijker in een relatie?
-
Het innerlijk of het uiterlijk?
-
Het uiterlijk zorgt dat men elkaar ziet. Het innerlijk zorgt ervoor hoe lang men elkaar blijft zien.
-
Beide zijn belangrijk. Maar als ik moest kiezen zou ik gaan voor een goed en leuk innerlijk.
-
zegt in Wat vind jij belangrijker in een relatie?:
Het uiterlijk zorgt dat men elkaar ziet. Het innerlijk zorgt ervoor hoe lang men elkaar blijft zien.
Mooi gezegd. Sluit ik me bij aan.
-
Het innerlijk.
Als het innerlijk lelijk is zul je nooit van het uiterlijk kunnen houden.
-
zegt in Wat vind jij belangrijker in een relatie?:
-
Innerlijk. Mensen kunnen nog zo mooi zijn, maar als diegene een kutinnerlijk heeft, wordt het hem toch niet voor mij
-
Innerlijk. Wat vrij logisch is natuurlijk.
Je kan nog zo’n knappe partner hebben maar als het innerlijk 3x niks is houd een relatie gewoon nooit lang stand.In mijn vriendengroep noemden we dat vroeger heel seksistisch, Neuk-materiaal en Relatie-materiaal.
-
@eximius zegt in Wat vind jij belangrijker in een relatie?:
In mijn vriendengroep noemden we dat vroeger heel seksistisch, Neuk-materiaal en Relatie-materiaal.
In mijn vriendengroep noemde we dat ook zo.
Maar het innerlijk en uiterlijk moet allebei acceptabel zijn om een relatie mee aan te kunnen gaan. Je moet allebei blijven werken aan jezelf. Zowel aan je innerlijk als aan je uiterlijk.
Ik neem aan dat als je partner een vet kut innerlijk krijgt dat je hem/haar dan verlaat als ze niet wilt veranderen. Dat vind ik ook met uiterlijk. Als hij/zij te dik is geworden en hij/zij doet er niks aan om dat te veranderen dan is dat een reden om de relatie te beëindigen.