Is het nog een relatie

• Ik wil anoniem blijven. Ik hoop dat u geen IP gegevens van mij deelt of deze op gaat vragen bij mijn provider.

Ik ben een getrouwde man van 61 jaar en ben al 35 jaar samen met dezelfde vrouw. We hebben geen kinderen samen. Het probleem wat aan mij knaagt is dat we geen seks meer met elkaar hebben. Al 10 jaar lang hebben wij geen seks meer gehad of elkaar bloot gezien. We leven als broer en zus in hetzelfde huis. Er is geen spanning meer en we doen samen ook geen leuke dingen meer. Heb ze ook al jaren niet meer bloot gezien. Maar we hebben het wel goed ook al leven we als broer en zus. Maar ik wil meer.

Ik ben al op zoek geweest naar contact via internet. Ik wil een leuk chat contact. Foto’s uitwisselen en af en toe cammen een beetje geil met meisjes op Facebook. Ik zoek verder naar een vrouw die gewoon wil chatten foto’s uitwisselen en af en toe wil cammen Afspreken doe ik niet maar ik zoek wel meer spanning op Facebook.

Wat moet ik doen? Ik ben de jongste niet meer en mijn vrouw ook niet. Ik ken mijn wegen digitaal en mijn vrouw niet dus ik kan veel stiekem doen.

Is het nog een relatie wat ik heb met mijn vrouw en kan het beter worden of moet ik op zoek gaan naar een andere?

Geef mij a.u.b. een goed advies waar ik iets mee kan ondernemen.

Boogschutter

• In ieder geval zul je ze hier niet vinden. Heb je er überhaupt al met je vrouw overgehad? En is het allemaal wel zo netjes om dat online en stiekem te doen na een 35 jarig samen zijn? Ik zou in ieder geval niet kunnen om mijn vrouw zo te bedriegen waarmee ik al zolang samen ben.

Dus waar ben ik benieuwd naar; Heb je hier al met je vrouw over gehad?
    Spreek je vrouw een x aan en zeg tegen dr, kom we gaan ergens heen!
    Neem eens een bloemetje mee? (Geen idee of dit werkt ik ken natuurlijk jullie niet)

• Ga eens kijken wat het onderliggende probleem is ipv gelijk andere vrouwen achterna lopen. Waarom hebben jullie zo lang geen seks meer gehad? Heb het er over. Jullie zitten immers in een relatie en zijn volwassenen. Vraag waarom ze geen contact wilt. Betekend bij jezelf waarom het niet meer zo is.

Log in to reply