Kan ik ooit een relatie krijgen

• Ik ben Dave een jongen van 16 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad. Ik draag een bril en ik ben niet zo goed in praten. Ik hou wel van chatten, cammen, skype, facebookmessenger, Whatsappen. Maar ik vind het heel moeilijk om meisjes te vragen of ik ze mag toevoegen zodat ik kan chatten en live kan cammen.

Hoe pakken jullie dat aan als je een meisje leuk vind?
    Zijn hier meisjes die willen chatten of cammen? Niet ouder dan 20 en niet jonger dan 13.

ps. Ik ben al 2x afgewezen toen ik een meisje vroeg of ze met mij wilde chatten. Daarom durf ik het niet meer te vragen.

• Admin

Waarom lukt het chatten via diensten wel en het praten in real life niet?

Ik zou proberen om te oefenen met praten in real life in plaats van hopen dat je online iemand treft. Probeer eens een praatje te maken met iemand in de bus of trein. Stel je sociaal op zodat je leert om te praten. Dan komt de rest vanzelf joh ;)

Owja, om je een tip te geven. De kans dat je een schroefje van een satelliet loslaat en je hersenpan doorboort is groter dan dat je iemand online tegenkomt die serieus op zoek is naar een relatie. Probeer daarom socialer te worden in het echte leven en laat de online community’s een beetje voor wat ze zijn. :)

• Ja niet gelijk mensen vragen of dat ze webcam seks willen, dit wordt snel als ongewenst ervaren. Ze weten echt wel wat jij bedoeld als je zegt dat je online wilt chatten. Leer eerst normaal iemand kennen, kijk of er wederzijdse interesse is, zoals normale mensen een relatie krijgen. Op het internet is het gewoon weinig kans, want jij bent een van de 1000 mensen die dat meisje heeft aangesproken of dat ze wilt cammen. (antwoord is meestal nee)

• Niet opzoek gaan, komt vanzelf iemand tegen