Zijn jullie vaak ziek?

• Nu het koude weer er weer aankomt worden veel mensen weer ziek. Ik zelf heb geen last van het koude weer in dat opzicht, want mijn lichaam word toch wel ziek wanneer ie daar zin in heeft. Vorig jaar ben ik wel geteld 7x ziek en/of verkouden geweest. Was er helemaal klaar mee ook. Maar gelukkig sla ik dan alles ook weer over voor 6 jaar ongeveer. Hoop ik.

Zijn jullie eigenlijk vaak ziek?

• Global Moderators

Vroeger wel erg vaak ziek geweest, toen had ik nog erg last van bronchitis. Temperatuur verschil sloeg gelijk op m’n longen enzo. Althans ik was niet perse “ziek” maar was toen snel kortademig enzo, dus naar school fietsen was al niet te doen. En ook regelmatig schoolziek, aka geen zin, of meer zin om lekker te gamen enzo.

Tegenwoordig is het iets van 1x per jaar een goede verkoudheid of griepje. Meestal als er zo’n griep golf heerst en er meer menen ziek zijn.

• ziek zijn in de zin van koorts en helemaal lam op bed juist elk jaar minder.
    het licht denk ik ook er aan of je er aan toe geeft, of wat je eet en drinkt.
    wat ik wel weet is dat als je gezond eet dat je minder snel ziek word.
    maar als je gezond eet en je hebt werk met veel mensen in je buurt dan is een gezond leef patroon ook geen zekerheid meer.
    wat trouwens wel handig is dat is als je iets aan overgewicht hebt, dan herstel je sneller.
    dan bedoel ik geen levende bol.com er mee maar gewoon een buikje.
    interessante topic dit.
    benn er zelf ook benieuwd na hoe het bij andere is :)

• @tikatv zegt in Zijn jullie vaak ziek?:

ziek zijn in de zin van koorts en helemaal lam op bed juist elk jaar minder.
    het licht denk ik ook er aan of je er aan toe geeft, of wat je eet en drinkt.
    wat ik wel weet is dat als je gezond eet dat je minder snel ziek word.
    maar als je gezond eet en je hebt werk met veel mensen in je buurt dan is een gezond leef patroon ook geen zekerheid meer.
    wat trouwens wel handig is dat is als je iets aan overgewicht hebt, dan herstel je sneller.
    dan bedoel ik geen levende bol.com er mee maar gewoon een buikje.
    interessante topic dit.
    benn er zelf ook benieuwd na hoe het bij andere is :)

• Zelden ziek, wel vaak geen zin in school.

• Admin

Griepje ofzo heb ik zelden. Een virusje oid heb ik niet zo snel.

• Blogger

@keen zegt in Zijn jullie vaak ziek?:

Griepje ofzo heb ik zelden. Een virusje oid heb ik niet zo snel.

Dit dus, vrijwel nooit