KEEN

Win: Don't Starve Together - GAME (STEAM)

• dst.jpg

Ik heb een extra kopie van Don’t Starve Together die ik graag wil weggeven aan een van de gebruikers op KEEN. Maar daar moet je wel wat voor doen om hem te krijgen. zoals ik de (Vooral kut spellen) met Keen november heb gedoneerd, wil ik ook een x een tof spel weg geven.

Hoe kun je winnen?

Zet in dit topic een 10 stappen plan hoe jij zou overleven op een onbewoond eiland. Het mag zo gek mogelijk zijn. Op 15 December Kies ik de leukste uit en die spreek ik aan via KEEN-chat.

Hierbij regelen we de overhandiging via steam.

Over het spel:

http://store.steampowered.com/app/322330/Dont_Starve_Together/

Don’t Starve Together is the standalone multiplayer expansion of the uncompromising survival game Don’t Starve.

• Je kan alleen geldig meedoen met een account op http://keen.wtf/register.
    Anders kan ik je niet aanspreken in de chat. @KEEN & Ik (@mc) Kiezen 15 DEC de winnaar uit.

You don’t have to be Dutch to play-along.
    Please use a translator to see what you need to do. Your submission can be in English or dutch. If you have any questions please don’t mind to ask them.

• Vind dit een super spel, heb hem alleen al ;) Succes aan de rest

• Admin

@chaussettes zegt in Win: Don't Starve Together - GAME (STEAM):

Vind dit een super spel, heb hem alleen al ;) Succes aan de rest

Ik vind het echt een verschrikkelijk spel, heb het ook xD

• @wicket Nee man, neem dat meisje die alles in de fik wilt zetten, heb je altijd een manier om sane te blijven. Ga dicht bij bizons zitten voor de poep (niet te dicht want op een gegeven moment worden ze agressief) en zie hoever je komt :D

• @chaussettes zegt in Win: Don't Starve Together - GAME (STEAM):

@wicket Nee man, neem dat meisje die alles in de fik wilt zetten, heb je altijd een manier om sane te blijven. Ga dicht bij bizons zitten voor de poep (niet te dicht want op een gegeven moment worden ze agressief) en zie hoever je komt :D

Klopt ja! Deed ik ook in dont starve. heb alleen nog nooit dont starve together gedaan. Heb die pas sinds vandaag. daarom ook deze wedstrijd. heb je zin hebt om xtje te doen?

• @mc ik heb dat spel een tijd geleden gerage quited, maar kan eens kijken

• Admin

Wil best nog een keer een poging doen hoor, maar Inb4 ragequit xD

• @wicket zegt in Win: Don't Starve Together - GAME (STEAM):

Wil best nog een keer een poging doen hoor, maar Inb4 ragequit xD

met iemand erbij samen ragen is leuker dan alleen

• Admin

@mc dat klopt helemaal xD

• @wicket zegt in Win: Don't Starve Together - GAME (STEAM):

@mc dat klopt helemaal xD

Binnenkort een x samen ragen dan! Moet ook nog met @Eximius fortnite spelen… :’)

• Dit bericht is verwijderd!

• Hoe overleef je op een onbewoond eiland in 10 stappen.

Stap 1 : je word wakker op een onbewoond eiland kijk rond… En schreeuw om hulp…
    Stap 2 : aangezien niemand reageert en je toch nodig behoefte hebt aan gezelschap. Zoek je een voorwerp zoals een kokos noot of een mooi bananen blad waar je nieuwe buddy uit fabriceert.
    Stap 3 : Nu je gezelschap hebt en het een beetje donker begint te worden wil je toch wel licht je pakt je mobieltje en schrikt… Kak. Je hebt nog maar 3%.
    Stap 4 : toch zet je je zaklamp aan en zoekt droog hout. Na dat je dat hout gevonden hebt maak je vuur door er erg hard met je mooie nieuwe spijkerbroek over heen te vrijven…
    Stap 5 : je broek vat vlam… Jij over de zijk want daar gaat je nieuwe g star. Maar stiekem ven je ook blij. Want je hebt tenslotte vuur…
    Stap 6 : je krijgt honger… Je moet toch eten maar jij en je buddy kunnen niet meer met zijn twee vreten van die vreselijke energiereep die je ma mee gegeven had.
    Toen ze nog naar je riep. Zorg dat je niet strand op. Een onbewoond eiland. Je kijkt je buddy aan… En je denkt als er bananen bladen zijn, zijn er ook bananen.
    Stap 7 : je ziet de boom en klimt er in… Je bent boven… Helemaal bezweet en f*cking moe… Je pakt een trosje en valt… Je hebt geluk dat je buddy je vangt… (hij is tenslotte gemaakt van bananen bladeren.
    Stap 8: je overleeft de val en je gaat samen de bananen op eten…
    Stap 9: nu is het echt laat en je bent moe… Maar je hebt nog geen onderdak. Je buddy begint ondertussen te tegen je te parten je kijkt er eigenlijk niet van op. Hij zegt: vouw me uit, en leg me over je heen… Dan heb je toch onderdak…
    Stap 10 : je word wakker op het kleine eilandje in de vijver bij jou om de hoek… Geen idee wat je gebruikt hebt maar je hebt het in iedergeval overleefd.

=) sorry was vergeten een account te maken
    Groeten Timmy

• dit topic mag dicht. winnaar lijkt me duidelijk.

Aanmelden om te reageren